2777
2789
عنوان

کنکورمجدد

161 بازدید | 20 پست

من بهمن امسال لیسانس معماریم رو از دانشگاه سراسری میگیرم رشتم ریاضی بوده...

ولی از مهرماه به این نتیجه رسیدم که اینده شغلی مناسبی نداره رشتم

واسه همین دارم واسه کنکور تجربی میخونم ازمهر شروع کردم..درسمم خوبه ۲۳ سالمه واسه همین بعضی موقع ها که فک میکنم میگم اگر رشته خوبی هم در بیام تا سی سالگی بازم بایددرس بخونم و سنم میگذره..

پس کی میخام بچه دارشم..

تازه بعد تموم کردن درسم دیگه جوونیم تموم میشه و..

کسی هس که شرایط منو داشته باشه؟؟

خیلی ناامیدمیشم بعضی مواقع

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من  لیسانس  ای تی سلامت علوم پزشکی دارم 

کار هست خودم نمیخام برم

خودت فکر کن از زندگی چی میخوای؟

تمام اینده رو توی کار میبینی؟

یا یه ازدواج موفق و مامان موفق ؟

من خودم دومی رو انتخاب کردم واسه همین سر کار نمیرم 

شاید بشه دوتاش رو باهم پیش برد ولی نه من میپسندم 

نه توانش رو دارم

منم میخام ۹۹ بدم اخه ۹۸ خیلی زوده تازه پایان نامه معماریم هم مونده بایداونم کارکنم

اها ۹۹  اره میتونی تازه درسا راحت تر شدن واسه نظام جدید...خیلییی چیزای سخت ریاضی و عربی حذف شدن کلا مطالب راحت تر و روون تر شده حتما میتونی

منم میخام ۹۹ بدم اخه ۹۸ خیلی زوده تازه پایان نامه معماریم هم مونده بایداونم کارکنم

موفق باشي عزيزم البته من دانشگاه نرفتم ازدواج كردم الان دارم ميخونم واس كنكور ٩٩.شما هم تمام كتاب درسي و تست نظام جديد گرفتي واس ٩٩؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز