با سلام به دوستان هفته ۲۲بارداری هستم اشتهام کم شده قبلا به جای ۵وعده غذا الان ۳وعده غذا میخورم و فقط میوه و شیرمو اضافه کردم ولی خب با اشتها چیزی نمیخورم دلیلش چی میتونه باشع
نی نی یار عزیز لطفا شئونات اسلامی برای عکسای پروفایل رو رعایت کن با تشکر 😂نی نی یار لطفا بهم پیام بده کارت دارم.۴ تا کاربری زیر خاکی دارم میخام وصلش بشن به کدوم نی نی یار باید پناه ببرم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
بسلامتی جالبه همه میگن مادر پسر خیلی خوش اشتهاس.قرص پریناتال بخرید بخورید تا اشتهاتون باز بشه به جای ۵ وعده غذا ۶ وعده بخورید
نی نی یار عزیز لطفا شئونات اسلامی برای عکسای پروفایل رو رعایت کن با تشکر 😂نی نی یار لطفا بهم پیام بده کارت دارم.۴ تا کاربری زیر خاکی دارم میخام وصلش بشن به کدوم نی نی یار باید پناه ببرم
[QUOTE=73079353]منم همينطورم ٣ ماه اول چون ويار نداشتم خيلى غذا مى خوردم ولى بعدش كمتر شده خوراكى [/QUOTEاره منم اوایل اینجور نبودم الانم حس میکنم از بو غذا بدم میاث به زور میخورم ضعیف نشم