2777
2789
عزیزم چی باعث شد که جدابشین که حالا انقد ناراحین؟ الان خبری ازش دارین میدونین کجاست

الان خیلی پیشرفت کرده ومجرده البته ۲۷.۲۸سالش بیشترنیست😔😔😔

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان خیلی پیشرفت کرده ومجرده البته ۲۷.۲۸سالش بیشترنیست😔😔😔

خوب از زنگیت راضی نیستی طلاق بگیر برو پیشش مطعنا اگه دوست داشته باشه قبولت میکنه


میشه واسه مشکلی که دارم یه صلوات بفرستین😘🙏
آخی،توکه انقدر عاشق بودی صبرمیکردی میرفتی دنبالش خب حداقل بازم باهاش حرف میزدی

قبول نکرد من نمیتونستم برم ترکیروبگردم دنبالش‌وهیچ تماس وپیامی روازطرف من جواب نمیداد به دوست مشترکمون گفته بود فقط بگو من بخاطرخودش رفتم وبراش ارزوی نهایت خوشبختیرودارم بدازدواجم یه باراومده بود بدون خبرایران وفقط یکم ازدوردیده بودم البته سال پیش ومن اینو دوسال بدش اززبون همون دوست مشترک که درجریان بودشنیدم😢😢😢😢

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
قبول نکرد من نمیتونستم برم ترکیروبگردم دنبالش‌وهیچ تماس وپیامی روازطرف من جواب نمیداد به دوست مشترکم ...

چرا بخاطرخودت؟ایناهمش حرفه زود جا زده بعدگفته بخاطرخودت میرم همه اونایی که میخوان برن همینومیگن.بهش فکرنکن به شوهر خوبو خوش اخلاقت فکرکن چون اون اشفتت میکنه

خوب از زنگیت راضی نیستی طلاق بگیر برو پیشش مطعنا اگه دوست داشته باشه قبولت میکنه

من یه بچه دارم همسرم میشکنه اززندگیم ناراضیم نیستم گاهی مس امروز لبریزم اون اگه میخاست بامن باش نمیرفت عشق ازدیدگاه اون چیزی نبود که حتمن باید به ازدواج ختم بشه مااایرانیا میخایم باعشقمون ازدواج کنیم وکلن دیدگاهش توعشق بازتربود

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
قبول نکرد من نمیتونستم برم ترکیروبگردم دنبالش‌وهیچ تماس وپیامی روازطرف من جواب نمیداد به دوست مشترکم ...

چقد ناراحت کننده ست زندگیتون😔😔

میشه واسه مشکلی که دارم یه صلوات بفرستین😘🙏
چه جوری دلت اومد اینو بگی؟ شوهرش چی بچش😟😟😟😟😕😕😕😕

آدما یبار بدنیا میانو زنگی میکنن بهتر از اینه که همش تو حسرت باشه پیش شوهرش باشه ولی دلش مال یکی دیگه باشه

میشه واسه مشکلی که دارم یه صلوات بفرستین😘🙏
چرا بخاطرخودت؟ایناهمش حرفه زود جا زده بعدگفته بخاطرخودت میرم همه اونایی که میخوان برن همینومیگن.بهش ...

اون الان خیلی مشهورترشده اتفاقن همون موقع که رفت رویکی ازنقشاش که خیلی توشهرتش نقش داشت کارمیکرد هییی😔😔😔😔

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
من یه بچه دارم همسرم میشکنه اززندگیم ناراضیم نیستم گاهی مس امروز لبریزم اون اگه میخاست بامن باش نمیر ...

پس اگه راضی به زندگیت سعی کن اونم فراموش کنیو دلتو بدی به شوهرو بچت جایی واسش نزاری

میشه واسه مشکلی که دارم یه صلوات بفرستین😘🙏
پس اگه راضی به زندگیت سعی کن اونم فراموش کنیو دلتو بدی به شوهرو بچت جایی واسش نزاری

خیلی سعی کردم ولی گاهی که توتی وی میبینمش یانقشی روبازی میکن که عاشق یه زن دیگست خیلی میشکنم همسرم خوبه ولی نه اون خوبی که قول داده بود به هرحال اون رفت ومنوتنهاگذاشت

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز