2777
2789
بله😔😔😔

پس ميتونم اون همه تعريفت رو باور كنم 😂😂😂

به مرد ايراني اون همه خوبي يه جا نميومد 

گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم /چه بگويم كه غم از دل برود چون تو بيايي

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عشق اولواخرباید یکی باشه،من نظرم اینه.اومدیمو باراول عاشق یه ادم بیخودشدی بعدش که یادش بیفتی اصلا حی ...

اهان از اين نظر 

اره اينجور هم ميشه نگاه كرد 

گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم /چه بگويم كه غم از دل برود چون تو بيايي

من واقعا عاشق یکی شدم از 16سالگیم تا حالا،  هرشب بخاطرش گریه کردم و میکنم حس من بهش عمیقه،  بچه ها عشق واقعا هست 

🌹♥️❌⛔ازین کاربری دو نفر کاملا متفاوت بنا ب دلایلی استفاده میکنن⛔❌♥️🌹 🙂

والا من شونصد بار عاشق شدم برای همشونم ی قطره و حداقل اشک ریختم از اول دبیرستان تاهمین ۴سال پیش😁ولی یکیشو نمیدونم چم شده بود که دست و پامو بست 😑😶 خ بد بود یادش میافتم نفرتو عشق باهم جلو چشامو میگیره😣😣😣

پس ميتونم اون همه تعريفت رو باور كنم 😂😂😂 به مرد ايراني اون همه خوبي يه جا نميومد 

اره واقعن همسرم بااینکه مرده پاک وخوبیه ولی بخام‌مقایسشون کنم به گرده پاشم نمیرس اینقدرکه اقابود😔😔😔😢😢😢

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
من هنوزم توذهنم به عنوان مرد حکه بااینکه رهام کرد ولی میدونم نصفش بخاطر خودم واختلاف فرهنگ کشورامون ...

عزیزم چی باعث شد که جدابشین که حالا انقد ناراحین؟

الان خبری ازش دارین میدونین کجاست


میشه واسه مشکلی که دارم یه صلوات بفرستین😘🙏
اره واقعن همسرم بااینکه مرده پاک وخوبیه ولی بخام‌مقایسشون کنم به گرده پاشم نمیرس اینقدرکه اقابود😔😔 ...

عزيزم با اون هم كن زندگي نكردي

زندگي ميكردي ميديدي خيلي ايرادها داره 

شايد خيلي مشكلات پيش ميومد كه يك صدم مشكلات الانت نبود 

گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم /چه بگويم كه غم از دل برود چون تو بيايي
من ده تا دوست پسر خارجکی داشتم    

من بیشترازاینکه بشه گف دوست پسرم باید گفت زندگیم بود عشقم نفسم اون الانم ازدواج نکرذه وتومصاحبهایی که باهاش شده گفته باکسی نیستم ومعشوقه ندارم😔😔😔درصورتی که من یه بچه دارم

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
من بیشترازاینکه بشه گف دوست پسرم باید گفت زندگیم بود عشقم نفسم اون الانم ازدواج نکرذه وتومصاحبهایی ک ...

درصورتی که من ازدواج کردم وبچه دارم

من زاده پاییزم 🍁🍂🌺حاصل فصلی غم انگیزم💔
وای عجب عشقی داری،اره عشق واقعی هست.عشق ممنوعه؟؟؟ اونم عاشقته؟

ی شب ک خیلی دلم بی طاقت شده بود بهش زنگیدم نميدونم چرا ولی بهش گفتم تو ی نامردی خواستم قطش کنم ولی نذاشت،  اون حرفو از ته دل نگفتم

🌹♥️❌⛔ازین کاربری دو نفر کاملا متفاوت بنا ب دلایلی استفاده میکنن⛔❌♥️🌹 🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز