2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835077 بازدید | 290067 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قوربون-خودمونم-ب# رن

آره 😂😂😂 اسمشو_نبرا_برن#  

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

بچه ها نامزدم و باباش اومدن خونمون دادن صحبت میکنن.من انقد حالم بده نشستم تو اتاق

یه صلوات برام بفرستین لطفا😘ب نیت اینکه خداحاجتموبده😘😍امیدوارم هرچی ازخدا میخواین بگیرین❤

بچه ها نامزدم و باباش اومدن خونمون دادن صحبت میکنن.من انقد حالم بده نشستم تو اتاق

چرا ام البنین جان؟

چی شده؟

باردار نیستم تیکر لاغریمه😄تاریخ و وزن شروع رژیم:97/7/15.....103.5😭😭تاریخ و وزن هدف تا عید:83,5😥😥.وزن هدف نهایی:70😎😎من میدونم که ایندفعه دیگه میتونمممممم🙌وزن من97/10/2.....96😓

به جبران دیروز با هزارتا بستم امروز رو

بچه ها من خیلی تمایل به شیرینی دارم😥

باردار نیستم تیکر لاغریمه😄تاریخ و وزن شروع رژیم:97/7/15.....103.5😭😭تاریخ و وزن هدف تا عید:83,5😥😥.وزن هدف نهایی:70😎😎من میدونم که ایندفعه دیگه میتونمممممم🙌وزن من97/10/2.....96😓
بچه ها نامزدم و باباش اومدن خونمون دادن صحبت میکنن.من انقد حالم بده نشستم تو اتاق

خانوادت قبل اومدنش حرفی نزدن؟؟نگفتن چ شرطایی میزارن؟؟؟پس چرا نمیری پیششون

تاپیک نی نی یار حذف تاپیک       خدایا منو لاغر کن. وزن شروع 85تاریخ 1400/12/01 هدف 75
مگه کالری مورد نیازت چنده

1800-1900

باردار نیستم تیکر لاغریمه😄تاریخ و وزن شروع رژیم:97/7/15.....103.5😭😭تاریخ و وزن هدف تا عید:83,5😥😥.وزن هدف نهایی:70😎😎من میدونم که ایندفعه دیگه میتونمممممم🙌وزن من97/10/2.....96😓
بچه ها نامزدم و باباش اومدن خونمون دادن صحبت میکنن.من انقد حالم بده نشستم تو اتاق

تو چرا تو اتاقي؟؟؟

نفر اصلي توييي 

شرايطتو كي ميگه بهشون

نميخواي حرفاشونو بشنوي؟؟؟

نميخواي دليل كارشو بدوني؟؟؟

بچه ها نامزدم و باباش اومدن خونمون دادن صحبت میکنن.من انقد حالم بده نشستم تو اتاق

پاشو برو حرفاشونو بشنو بخدا قایم شدن اشتباه ترین کاریه که میتونی انجام بدی 😑😑

هرطایفه ای ز من گمانی دارد/من زان خودم هرآنچه هستم،هستم
آره سها جونم رفتم سونو دکتر گفت تیروییدت چیزی که من میبینم کاملا طبیعیه حالا باید منتظر جواب آزما ...

چقدر خووووببب واقعا خوشحال شدم برات   

ایشالله که بیایی و بگی رفتی سونو واسه اینکه بفهمی بچت پسره یا دختر     

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز