2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835162 بازدید | 290067 پست

گزارش#  

روزه ام عزیزم

افطار شیر دارچین.چای خرما.پنبر ۳۰گرم.گوجه خیار لواش ۴کف(۳۴۶)

شام سیب زمینی ابپز و سبزی خوردن(۱۴۹)

میان وعده زردالو ۲تا.هلو ۲تا.گیلاس ۱۰تا(۲۰۰)

مصرفی ۶۹۵

اب فک کنم ۵لیوان بتونم بخورم +مواتی ویتامین

بیست مین تردمیل.۱۰۰طناب.۵۰شنادیوار.چالش چرخش چوب.چالش جدیده ۱ و ۲

@مهدیه24  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هستی بزارم ؟ 

اره   کمین کردم

وزن ابتدا 81/300شروع رژیم 98/09/09 وزن 78/5😈 وزن آخر رژیم برج یازده نود ونه 56/۵۰0😪 وزن هدف 55 قد158***کاهش تا الان24/۸۰0 کیلو مرسی از الهه جون که با تاپیکشون باعث شدن خیلیا به آرزو خوش اندامی برسن   باردار شدم انشاالله بعد زایمان باز شروع میکنم... شروع دوباره رژیم ۱۴۰۱/۱۰/۰۳  وزن شروع   ۶۷.۵۵۰  هدف ۵۵ وشروع دوباره ۷۶.۳۵۰ تاریخ ۱۴۰۲.۱۲.۱این دفعه دیگه میتونم
انشالله ....وای من هنوز هیچی نشده ۴۰۰تا از فستمو ب باد دادم....اخه با گشنگی زیاد از خواب بیدار شدم ف ...

عیب نداره دیگه نخور چیزی بعد ۳۰۰ تا دیگم بزار برا عصرو شامت یکم بیشتر شه طوری نیست 

گشنت شد بخور به خودت فشار نیار اصلا 


پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
این البته واسه قبل بارداریه 

ولی وزن الان ۵۵ هست 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
این البته واسه قبل بارداریه 

وای الهه میدونی دیوونه موهاتم😞😞😞بعد از اخرین عکسی ک ازت دیدم رون هات اب شدن ها

پروردگارا یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند ، همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی “ روح تو ” خانه گزیده است !
عیب نداره دیگه نخور چیزی بعد ۳۰۰ تا دیگم بزار برا عصرو شامت یکم بیشتر شه طوری نیست  گشنت شد بخ ...

چشم گلم...البته من قرص میخورم یعنی گرفتم برا لاغری بقولی بدون ورزش و رژیم اما یه هفته خوردم کم نکردم اصلا بعد گفتم حیفه حداقل این همه پولشو دادم حداقل کنار رژیمم بخورمشون وقتی میخورم تا حدودی از اشتهای کاذبم جلوگیری میکنه

پروردگارا یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند ، همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی “ روح تو ” خانه گزیده است !
وای الهه میدونی دیوونه موهاتم😞😞😞بعد از اخرین عکسی ک ازت دیدم رون هات اب شدن ها

قربونت 😘❤️ شاید کوتاه کردم یکم 

کدومو دیدی ؟ رونام اره ولی شکمم نه 😭

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
نمیدونم چم شده بخدا خیلی حیفه🥴🥴والا میدونم حیفه  ازطرفی این ۵کیلو اخرا میخوام زودتر کم کنم ...


امضاتو ببین نوشتی تا به هدفت نرسی متوقف نمیشی که روحرف خودت حرف میزنی🤣تومیتونی عشقم خسته شدن طبیعیه ولی اینکه دوباره برگردی مهمه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز