تولدت مبارک
فردا تولد داداش منم هست گفته تولد می خوام بگیرین واسم واسش توضیح دادم که چون پدربزگمون تازه فوت شده نمیشه مامان ناراحت میشه میگه پس کیک بگیرین با کادو فقط خودمون چیکار کنم بچه ها همه اینارو به من میگه فردا چهلم پدربزگمه میترسم کیک بگیرم براش مامانم ناراحت شه