2789
عنوان

دعا

96 بازدید | 7 پست

بچه ها از علائم سرطان معده دکتر گفته خیلیاشو دارم چند روز دیکه باید برم آندسکپی دعا کنین😔😔

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چه علایمی داش ؟؟  ایا میدونستی دکترا ادمو مریض تر میکنن؟ میدونستی امید باید داشته باشی؟؟

قبلا میکروب معده داشتم دکتر گفت برو ازمایش نرفتم گفت در معرض استرس نباش ک همش استرس بود حالا پیشرفت کرده شده زخم معده این مال یماه پیشه ک بازم محل نزاشتم چند روزه معدم ورم کرده

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤
قبلا میکروب معده داشتم دکتر گفت برو ازمایش نرفتم گفت در معرض استرس نباش ک همش استرس بود حالا پیشرفت ...

حتی نمیتونم غذا بخورم وقتی خم میشم احساس درد شدید دارم

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤

چه ربطی داره منم همه این علائمو بدترشو داشتم

خیلی زود خوب شدم. اون مشکل میکروب معدت حل بشه زخمتم خوب میشه. یه مدت پرهیز کن . من که بابونه هم دم میکردم و میخوردم. شما هم بپرس.

تازه من سنم هم بالاست عزیزم

این چه حرفیه

خوبی و خوب خوبم میشی به زودی انشاءالله

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز