2789
عنوان

دعا

96 بازدید | 7 پست

بچه ها از علائم سرطان معده دکتر گفته خیلیاشو دارم چند روز دیکه باید برم آندسکپی دعا کنین😔😔

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه علایمی داش ؟؟  ایا میدونستی دکترا ادمو مریض تر میکنن؟ میدونستی امید باید داشته باشی؟؟

قبلا میکروب معده داشتم دکتر گفت برو ازمایش نرفتم گفت در معرض استرس نباش ک همش استرس بود حالا پیشرفت کرده شده زخم معده این مال یماه پیشه ک بازم محل نزاشتم چند روزه معدم ورم کرده

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤
قبلا میکروب معده داشتم دکتر گفت برو ازمایش نرفتم گفت در معرض استرس نباش ک همش استرس بود حالا پیشرفت ...

حتی نمیتونم غذا بخورم وقتی خم میشم احساس درد شدید دارم

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤

چه ربطی داره منم همه این علائمو بدترشو داشتم

خیلی زود خوب شدم. اون مشکل میکروب معدت حل بشه زخمتم خوب میشه. یه مدت پرهیز کن . من که بابونه هم دم میکردم و میخوردم. شما هم بپرس.

تازه من سنم هم بالاست عزیزم

این چه حرفیه

خوبی و خوب خوبم میشی به زودی انشاءالله

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز