2777
2789
عنوان

حق مسکن

517 بازدید | 23 پست

سلام یه سوال دارم..کسی میدونه حق مسکن با مرده یا زن؟؟ هنوز عروسی نکردم.. دادگاه حقو به کی میده ؟ مرد هرجا که بگه زن باید زندگی بکنه؟ حتی اگه از اون خونه خوشش نیاد؟

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
من حق مسکن رو محضری گرفتم موقع عقد

ینی موقع بله برون ننوشتین؟

۲۴مرداد رسما نامزد شدم💑💍 ۴ماهه نامزدم ❤😍🍓تیکرمم تیکر بارداری نیست😝تیکر عیده😆 دوس دارم عیدو تو فروردین انشالله عقده😩😩😩💒💐👰

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی موقع بله برون ننوشتین؟

نه ننوشتن مسخره ها..مادرم کاغذ اورد بهشون برخورد ...حتی تعداد سکه و وسایل که باید بخرنو ننوشتن که هنوز سرش حرفه

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
نه روز قبل عقد به همسرم گفتم حق کار و مسکن رو می خوام اونم قبول کرد. تنها شروط ضمن عقدم‌همینا بود

ینی منم میتونم بگیرم😃؟

۲۴مرداد رسما نامزد شدم💑💍 ۴ماهه نامزدم ❤😍🍓تیکرمم تیکر بارداری نیست😝تیکر عیده😆 دوس دارم عیدو تو فروردین انشالله عقده😩😩😩💒💐👰
جزو امضاهای عقدنامه است اگر امضا کنه باید شما رو در جایی در شان تون ببره معمولا امضا می کنند اما سخت ...

مییگه بریم خونه خاهرش مستاجر شیم خونه شونم کوچیکه..ینی اگه به دادگاه بگم حقو به من میدن که اونجا در شان من نیست؟

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
مییگه بریم خونه خاهرش مستاجر شیم خونه شونم کوچیکه..ینی اگه به دادگاه بگم حقو به من میدن که اونجا در ...

به خاطر این می خوای جدا شی ؟ احتمالا حق رو بهت بده اما این راه که میری به جهنم ختم میشه ادامه نده یا روش ت رو عوض کن

سلام.اگه تو عقدنامه ذکر نشه هرجا اقاتون باشه شما هم باید اونجا باشید... فقط اگه محله و خونه در شان ش ...

این شان و از کجا میفهمن؟؟

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
به خاطر این می خوای جدا شی ؟ احتمالا حق رو بهت بده اما این راه که میری به جهنم ختم میشه ادامه نده یا ...

چرا جهنم؟؟ میخام طلاق بگیرم 

خوشبختی، فاصله این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
ینی منم میتونم بگیرم😃؟

آره بگو بهش چرا که نه. من بیشتر به خاطر این بود که همسرم‌چند سال خارج بوده می ترسیدم منو مجبور کنه ببره منم کارمندم نمی تونم کارمو ول کنم و اونجا رو هم دوست نداشتم

پسرم تاج سرم.کاربر قدیمیم به لطف نی نی یار قطع شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دكتر بينى رشت

70mahi | 1 دقیقه پیش

مهمونی

ترنم1404 | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792