چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نمیدونم این چه توقعیه که ما از بزرگترها داریم ...همش باید خدمتگزار ما باشن ...تو خارج از ایران بچه ۱۸ سالگی میره روی پای خودش میمونه مسئولیت زندگی و تمامی کارشم با خودشه بدون کمترین توقع ..ولی اینجا تا اخر عمر همش پدرو مادر باید بهمون خدمت کنن ..خوب اونا تا حالا زحمت بزرگ کردن مارو و ...کشیدن ..حالا نباید یکم واسه خودشون خوش باشن ..دوستم شما هم چند روز قبل رفتن اطلاع بده میخوای بیای ..ازت پذیرایی میکنه ...مطمئن باش مادر که شدی متوجه میشی بچه بزرگ کردن چه زحمتی داره اونوقت پای مادرتم میبوسی ...دلشو نشکن ..درکش کن
مامانم دیگه خیلی افراط میکنه حاضر نیست ی روز رفیقاشو ول کنه خب من خونه مامانم نرم کجا برم ت ...
خرص نخور عززیزم.تو هم به روش خودت عمل کن و حالتو خوب کن.اینو از من بشنو یاد بگیر حال هودتو خوب کنی وابسته به دلخوشی کسی نباش.میدونم کی تزدیکتر از مادر اما نمیارزه بابت هیچچچچچچ موضوعی خودتو اذیت کنی.همین حالا دستای نینی تو نگاه کن .اون انگشتهای خووووشگلشو ببین مطمئنم حالت بهتر شد.😉
خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خوشنود باشی و ما رستگار.میشه واسه زندگیم یه صلوات بفرستید💚