_malmal_ مدیر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 6884 عنوان صدای یخچال | مشاهده متن کامل بحث + 20123 بازدید | 46 پست خانما توروخدا اگه کسی میدونه کمک کنه یخچالمو ۲ماهه گرفتم از فریزر قسمت پایین ی صداهایی میاد شبا فقط ی صدای تق تق یعنی چیه؟؟؟ ❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️ 1397/07/13 | 00:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
melika58 عضویت: 1396/12/23 تعداد پست: 5012 چه مارکیه؟ما امرسانه یخچال ما هم امرسانه..دیگه کلافه شدم از صداش
_malmal_ مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 6884 یخچال خونه مامانم اینا بعد چندسال ی صداهم نداد ❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
_malmal_ مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 6884 چاره نیست صدای موتورش دیکه😣 تو گوگل نوشته بود ممکنه موتورش نیم سوز شده باشه وقتی صدا بده ❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 از کدوم قسمتشه ماله شما؟؟ توجه نکردم کدوم قسمتشه ولی همون تق تقه که میگی
melika58 عضویت: 1396/12/23 تعداد پست: 5012 الجی ..صداش چجوریه؟؟برای ما فقط شبا این صدا میده اول فکر کردم ی حیوونی چیزی رفته پشتش داره تکون میخو ... صداش مثل زوزه هست😂
_malmal_ مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 6884 توجه نکردم کدوم قسمتشه ولی همون تق تقه که میگی هی کم و زیاد میشه صداش؟؟برای ما یهو تق تق بلند یهو اروم ❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
_malmal_ مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 6884 صداش مثل زوزه هست😂 😅😅😅 ❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 تو گوگل نوشته بود ممکنه موتورش نیم سوز شده باشه وقتی صدا بده خدا نکنه وای نه تو این گرونی من هرچی یخچال دیدم صدادارن
_malmal_ مدیر استارتر عضویت: 1396/10/26 تعداد پست: 6884 گارانتی داره؟ مثل احمقا خودمون وصلش کردیم😭😭😭😭😭 ❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 صداش مثل زوزه هست😂 زوزه میگن مال گاز یخچاله که توی لوله های گاز یخچال حرکت میکنه
نقرابي*4803 عضویت: 1395/02/31 تعداد پست: 5190 هی کم و زیاد میشه صداش؟؟برای ما یهو تق تق بلند یهو اروم نه برا من یکنواخته
melika58 عضویت: 1396/12/23 تعداد پست: 5012 زوزه میگن مال گاز یخچاله که توی لوله های گاز یخچال حرکت میکنه یعنی درست نمیشه؟کلافه شدم..در یخچال رو که باز میکنم شروع میکنه صدا دادن