2777
2789
عنوان

نظر شما چیه؟

272 بازدید | 39 پست

سلام بچه ها .من و همسرم چندوقتیه داریم به پناهندگی فکر میکنیم.ولی من واقعا میترسم.کلا حس میکنم پناهندگی کار چیپیه ولی از طرفی با این وضعیت مملکت نمیشه موند واقعا.نظر شما چیه؟

و اینکه کسی اطلاعاتی داره در این زمینه؟ممنون میشم جواب بدین همتون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه اینجا شغل خوب و تحصیلات بالا نداری و به خانواده وابسته نیستی و مهارتی داری که اونجا بعدا بتونی باهاش امرار معاش کنی و اهل این هستی دو سال سختی بکشی و تا چند سال نتونی بیای ایران ، بسم الله

چشم های او ضریح مقدسند، منزلگاه ابدی بوسه

خوبه ولی ترسناکه یکم من یجا شنیدم زن وشوهر تا یمدت تو دو کمپ جدا باید بمونن 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

اگه اینجا شغل خوب و تحصیلات بالا نداری و به خانواده وابسته نیستی و مهارتی داری که اونجا بعدا بتونی ب ...

اینجا حسابدارم و سطح زندگیم معمولیه.ولی بیشتر به فکر دخترمم که اونجا مسلما موفق تره تو زندگیش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز