2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خیلی شور نمیخورم به اصطلاح خوش نمک.یه شیر گرم کن دارم به ازا یدونه ازش سه تا قاشق مربا خوری نمک میریزم.خیارو سیر و ترخون رو میریزم تو ظرف مورد نظر اب نمک رو هم میریرم یکم اخرش اندازه یه فنجون کوچیک سرکه 

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

نمک و اب و اندازه میزنه .وقتی میزنی رو زبونت شوریشو احساس کنی .بعد سیر سبزی ترشی وفلفل میریزی رو خیارا سه روز میزاری بیرون مثلا رو بالکن میمونه .اگه دیدی هوا گرمه بعد سه روز میزاری یخچال اگه هوا خوب بود یه جای خنک نگه دار

نمک و اب و اندازه میزنه .وقتی میزنی رو زبونت شوریشو احساس کنی .بعد سیر سبزی ترشی وفلفل میریزی رو خیا ...

عزیزمی مرسی..‌😍😍😍...خیارارو سوزن بزنم؟

⚘⚘⚘⚘یا حسین⚘⚘⚘⚘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز