الی_74 مدیر عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 11156 عنوان خیار شور | مشاهده متن کامل بحث + 1197 بازدید | 98 پست بلدین ؟خیار شور نمکی...ممنون دوستان😁😍 ⚘⚘⚘⚘یا حسین⚘⚘⚘⚘ 1397/07/11 | 03:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ریحانه95 عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 980 من خیارشور انداختم نمیدونم چرا خیارا پوچ شدن 😣حیف این هم زحمت خخخ بدبختا له شدن انگار اب گرم نبوده ،ریختی روشون؟
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47355 قربانت عزیزم😘😍😁مرسی اون یکم سرکه اخریو حکمتشو نمیدونم گفتن ما هم میریزیم.شوریشو میگن در حد شوری اب دریا باشه.یعنی زبونتو نزنه.حالا نه اینکه چهل هشت ساعته تو دریا و ساحلم ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47355 عزیزمی مرسی..😍😍😍...خیارارو سوزن بزنم؟ اگر خیارات یکم کپل بودن اگر ریزن نیاز نیست ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.
ریحانه95 عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 980 عزیزمی مرسی..😍😍😍...خیارارو سوزن بزنم؟ خواهش میکنم 😍من نمیزنم .فکر نکنم لازم باشه اب میره توش جالب نمیشه
gogolo عضویت: 1397/02/26 تعداد پست: 6015 اب گرم نبوده ،ریختی روشون؟ ولی جلوی در بالکن بوده🤔امکان داره افتاب خورده باش اونطوری شده باشه
الی_74 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 11156 نه اتفاقا شبیه خیارشورای حاضری میمونه مامانم امسال درس کرد واقعا طعمش حرف نداشت شرط بندی کردم با شوهرم اگه خرابش کردم باید تا یه هفته کمکم نکنه تو کارای خونه😂😂...پس اعتماد کنم به گوگل ایشالا خوب بشه ⚘⚘⚘⚘یا حسین⚘⚘⚘⚘
somayeham عضویت: 1397/03/26 تعداد پست: 1009 من فقط میدونم پدر شوهر من وقتی خیارشور میندازهیروز میزاره تو آب ونمک روز دوم درشو باز میکنه شوید و سیر و فلفلشو میرزه بعد دوهفته بازش میکنهیعنی عاااااااااالی میشه هااااا.پدرشوهرم همدانیه اصیلهو کارش اینه فقط حیدر ، امیرالمومنین است .
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47355 نه 😣😣😣😣گرم نبود احتمال زیاد هوا کشیده یا نمکش خیلی کم بوده ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.
الی_74 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 11156 یعنی ترشی خیار یه جورایی.کلا با سرکه ؟ اره یعنی همش با سرکه ⚘⚘⚘⚘یا حسین⚘⚘⚘⚘
ریحانه95 عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 980 نه 😣😣😣😣گرم نبود اصولا تو گرما اینجوری میشه یا اب گرم یا هوای گرم
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47355 من فقط میدونم پدر شوهر من وقتی خیارشور میندازه یروز میزاره تو آب ونمک روز دوم درشو باز میکنه ... پزویه کی بودی تو.با پدر شوهرم پز میدن نمیگی شاید یکی نداره😁😁😁 ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.
bitayiii عضویت: 1397/05/06 تعداد پست: 1247 شرط بندی کردم با شوهرم اگه خرابش کردم باید تا یه هفته کمکم نکنه تو کارای خونه😂😂...پس اعتماد کنم به ... خخخ یواشکی ی کم درس کن ببین مزش چحوری میشه اگ اونطوریه ریسک نکن....متولد74ای؟
خواننده_خاموش عضویت: 1395/07/24 تعداد پست: 47355 اره یعنی همش با سرکه دفعه اول شنیدم.اون دیگه خیار شور نیست واقعا ترشی خیاره ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.