سلام،
وای خدا الان رفتم رو حیاط دو تیکه لباس رو بند بود بردارم با تاپ وشلوارک و بدون روسری کفشامو در آوردم اومدم درو ببندم یهو چشمم افتاد به پشت بوم یه خونه که مرده وایساده داره نگاه میکنه😭
فکرکنم کارگر بود دارن خونه میسازن اینجا، قشنگ سرشم اینور اونور میکرد که بهتر ببینه 😖
اعصابم خیلی خورد شده حالم بهم خورد😢 شوهرم صدبار گفته میری حیاط یچی درست بپوش برو خاک بر سرم😢