ترمه۶۶ مدیر عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 561 عنوان ۱۰ میلیارد 💵💵💸💸💸 | مشاهده متن کامل بحث + 915 بازدید | 91 پست اگه 10 میلیارد داشتید چکار میکردید صادقانه ج بدید😉😉 خدایا بابت همه چی شکرت🙏🙏 1397/07/05 | 20:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سروین4 عضویت: 1395/10/28 تعداد پست: 80818 میدادمش ب تو تا ارزوهات براورده بش😎😏اخ ده میلیاردم پوله ... عزیزمانشاالله شفا بگیرن😘😘😘 دوباره میسازمت💪
medilan عضویت: 1397/03/11 تعداد پست: 4046 میرفتم هلند مامانمو بابامو داداشمو ابجیمو شوهرشو پسرشو هم با خودمون میبردم یکی یه خونه میخریدم برا ... عزیزم با ۱۰ میلیارد فکر نمیکنم همه اینکارارو کرد😐 🧘♂️گروه آبی🧘♂️وزن شروع ۷۱و۸۰۰💙 وزن فعلی۶۷و۵۰۰ 💙 هدف بعدی۶۵💙 هدف آخر۶۲ ❤ 💙 تاریخ شروع رژیم ۱۴۰۱/۹/۱۵ 🧘♂️❣️🧘♂️🧘♂️
ترمه۶۶ مدیر استارتر عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 561 میدادمش ب تو تا ارزوهات براورده بش😎😏اخ ده میلیاردم پوله ... این چه حرفیه زشته واقعا خدایا بابت همه چی شکرت🙏🙏
سروین4 عضویت: 1395/10/28 تعداد پست: 80818 میدادمش ب تو تا ارزوهات براورده بش😎😏اخ ده میلیاردم پوله ... ولی اولش که خوندم متنتو اومدم اشتباه خوندمگفتم ببینم این کیه انقدر بی پرده حرف میزنهبعد باورم نشد دوباره خودنمدیدم من بد خونده بودم😁😁😁😧😧 دوباره میسازمت💪
سروین4 عضویت: 1395/10/28 تعداد پست: 80818 این چه حرفیه زشته واقعا منم مث شما خوندم اولش ولی نوشته عزیز ترین کس ََم رو عمل میکنمم دوباره میسازمت💪
ترمه۶۶ مدیر استارتر عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 561 ولی اولش که خوندم متنتو اومدم اشتباه خوندم گفتم ببینم این کیه انقدر بی پرده حرف میزنه بعد باورم نش ... منم بد خوندم آیا؟ خدایا بابت همه چی شکرت🙏🙏
ترمه۶۶ مدیر استارتر عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 561 منم مث شما خوندم اولش ولی نوشته عزیز ترین کس ََم رو عمل میکنمم 😁😁😁 خدایا بابت همه چی شکرت🙏🙏
صبا28073 عضویت: 1390/05/03 تعداد پست: 1942 پول زیادی نیست که بشه باهاش لاکچری زندگی کرد الان یه آپارتمان تو منطقه شمال تهران با متراژ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر قیمتش اینه....ولی برای زندگی متوسط خوبه
سروین4 عضویت: 1395/10/28 تعداد پست: 80818 عزیزم با ۱۰ میلیارد فکر نمیکنم همه اینکارارو کرد😐 چرا نمیشه؟؟؟تو فکر کن 3میلیارد خونه1500ماشین سنگینبقیشم خرج اقامت و اینکه بذارم بانک دوباره میسازمت💪
melissssa عضویت: 1397/02/24 تعداد پست: 9523 خونه نیمه کارمونو درست میکردم یه ماشین معمولی هم میگرفتم واسه کار شوهرم خرج میکردم جنس میاوردم مغازمون،اگه چیزی موند میرفتیم سفر
ترمه۶۶ مدیر استارتر عضویت: 1397/06/19 تعداد پست: 561 وای خدا این چه لغته بدیه😀 خدایا بابت همه چی شکرت🙏🙏