2777
2789
نهههه... حتما اول سونو بعد آزمایش

شما سمت تهرانید؟؟من نمیدونم سونو کجا برم که خبره باشه و بتونه جتسیت نی نی رو هم تشخیص بده

💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها...خو اینو من قبل بارداریم دادم ..چه باحال...ولی من هنوزم استرس دارم

الانم باید بدی منم قبلا داده بودم

مگه دکترت برات ننوشته؟؟

💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪
بله تهرانم ،،،مینوطاهری میدان توانیر ،ساختمان طلا هست ،،دکتر سمامی هم اندرزگو هست

هزینشون چقدره خبر داری؟؟

💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪
شما سمت تهرانید؟؟من نمیدونم سونو کجا برم که خبره باشه و بتونه جتسیت نی نی رو هم تشخیص بده

بله من تهرانم سونو رو که خوده دکتر مطبش انجام میده ولی بخاطر مضرراتی که میگن من تا بعد چهارماهگی صبر میکنم برا دونستن جنسینش...

بله تهرانم ،،،مینوطاهری میدان توانیر ،ساختمان طلا هست ،،دکتر سمامی هم اندرزگو هست

پ چرا گفتی دیر جواب میدن تو شهرستان..خخ

من سعادت اباد پیش دکتر احمدی میرم...خیلی خوب و ریلکس و با ارامش ج میده 

شما سمت تهرانید؟؟من نمیدونم سونو کجا برم که خبره باشه و بتونه جتسیت نی نی رو هم تشخیص بده


نه من مشهدم.. من یه جا رفتم خیلیییییی عاااااالی بود خدا خیرش بده... صبووور و بادقت.. من یروز رفتم هر کار کرد بچه نچرخید گفت برو فردا بیا.. فرداش که رفتم بچه چرخید.. با اینکه مطب شلوغه واسه همه مریضاش کلی وقت میذاره و دقیق کارشو میکنه.. سونو منکه نزدیک 40 دقیقه طول کشید.

بله من تهرانم سونو رو که خوده دکتر مطبش انجام میده ولی بخاطر مضرراتی که میگن من تا بعد چهارماهگی صبر ...

اخه سونو ان تی رو که باید بری تو هفته ۱۲ یا ۱۳ واسه وضعیت جنینه . بعضی ها هم میتونن همون موقع جنسیتشو بگن

💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪
اخه سونو ان تی رو که باید بری تو هفته ۱۲ یا ۱۳ واسه وضعیت جنینه . بعضی ها هم میتونن همون موقع جنسیتش ...

چه جالب خدا کنه جنسیتش پس مشخص بشه ،فک میکردم سه ماهگی باید سونو رنگی بردارن که جنسیت معلوم شه

چه جالب خدا کنه جنسیتش پس مشخص بشه ،فک میکردم سه ماهگی باید سونو رنگی بردارن که جنسیت معلوم شه

اخه من هفته یازدهم رو تموم کردم ،هفته دوازدهمم...دکترمم گفته بود توی هفته دوازدهم برا غربالگری برم

چه جالب خدا کنه جنسیتش پس مشخص بشه ،فک میکردم سه ماهگی باید سونو رنگی بردارن که جنسیت معلوم شه

نه بابا هیچ وقت سونو رنگی نرو میگن باعث میشه ابی که داخل کیسه جنین هست داغ بشه و واسه جنین ضرر داشته باشه


💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪
اخه من هفته یازدهم رو تموم کردم ،هفته دوازدهمم...دکترمم گفته بود توی هفته دوازدهم برا غربالگری برم

یه هفته هم صبر کن بعد برو منم ۱۳ هفتگی میرم 

💙 فقط کافیه به خودت و داشته هات و انچه که خواهد رسید باور داشته باشی اونوقت میبینی چیزی نمونده تا بدستش بیاری 💙💪
نه بابا هیچ وقت سونو رنگی نرو میگن باعث میشه ابی که داخل کیسه جنین هست داغ بشه و واسه جنین ضرر داشته ...

اره بابا ضرر داره بخاطر همینم چون بعد ماه چهارم جنسیت واضح نشون میده تا اون موقع صبر میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

صادق بودن

1290 | 31 ثانیه پیش

😔😔😔

hهیچکسانh | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792