۸ روزه که کلا آنلاین نشدی😫
امیدوارم صد سال سیاه دیگه ام آنلاین نشی یالغوز🤣
درسته که قبلا برام مهم بودی
الان هر غلطی می خوای بکنی بکن حس میکنم لاشی ای لاشییییی
میگم تا دلم خنک شه
به قول یکی:
من برات سرگرمی بودم. تو برام دلگرمی🥲
خخخ دلم تنگ میشه گاهی
نه برای تو
برای تصوری که از تو توی ذهن خودم ساختم
پس میشه گفت هیچ وقت عاشقت نبودم و دوست نداشتم
من فقط عاشق تصورم از تو که ساخته ی ذهن خودمه بودم🙃🥲😅♥️