2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پنجمم

خوب نگران نباش.مال منم اولش فقط ساک دیده شده بود.دکتر بیشعور سونو گرافی هم بدون توجه به آخرین پریودم گفت پوچ بوده.برو منتظر سقط باش.(ازش بدم اومد دیگه هیچ وقت نرفتم اونجا)

ولی هفته هشتم رفتم صدای قلب عشقمو شنیدم.انشالله دو سه هفته دیگه همه چی روشن میشه.

منم الان برات آیت الکرسی می خونم که نی نیت حفظ بشه.تو هم دستتو بذار روی شکمت و سوره توحید و آیت الکرسی بخون.هر چی خدا بخواد همون میشه

هر کس به خدا توکل کند، پس او برایش کافی است؛ در حقیقت خدا کارش را به انجام میرساند.( سوره طلاق- آیه3)
خوب نگران نباش.مال منم اولش فقط ساک دیده شده بود.دکتر بیشعور سونو گرافی هم بدون توجه به آخرین پریودم ...

دیدی نشد؟؟الان از پیش دکتر اوندم..گفت بااین وضع داری سقط میکنی..دنیا برام تیره وتارشده

دیدی نشد؟؟الان از پیش دکتر اوندم..گفت بااین وضع داری سقط میکنی..دنیا برام تیره وتارشده

عزیزم خیلی متاسفم.هر چی خدا بخواد همون میشه.اگه خدا بخواد بمونه همه دنیا هم جمع بشن و یه کاری کنن که نمونه.بازم می مونه.ولی اگه خدا نخواد هیچ کاری نمیشه کرد.شاید خیری توی کار یوده.

هر کس به خدا توکل کند، پس او برایش کافی است؛ در حقیقت خدا کارش را به انجام میرساند.( سوره طلاق- آیه3)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز