2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پنجمم

خوب نگران نباش.مال منم اولش فقط ساک دیده شده بود.دکتر بیشعور سونو گرافی هم بدون توجه به آخرین پریودم گفت پوچ بوده.برو منتظر سقط باش.(ازش بدم اومد دیگه هیچ وقت نرفتم اونجا)

ولی هفته هشتم رفتم صدای قلب عشقمو شنیدم.انشالله دو سه هفته دیگه همه چی روشن میشه.

منم الان برات آیت الکرسی می خونم که نی نیت حفظ بشه.تو هم دستتو بذار روی شکمت و سوره توحید و آیت الکرسی بخون.هر چی خدا بخواد همون میشه

هر کس به خدا توکل کند، پس او برایش کافی است؛ در حقیقت خدا کارش را به انجام میرساند.( سوره طلاق- آیه3)
خوب نگران نباش.مال منم اولش فقط ساک دیده شده بود.دکتر بیشعور سونو گرافی هم بدون توجه به آخرین پریودم ...

دیدی نشد؟؟الان از پیش دکتر اوندم..گفت بااین وضع داری سقط میکنی..دنیا برام تیره وتارشده

دیدی نشد؟؟الان از پیش دکتر اوندم..گفت بااین وضع داری سقط میکنی..دنیا برام تیره وتارشده

عزیزم خیلی متاسفم.هر چی خدا بخواد همون میشه.اگه خدا بخواد بمونه همه دنیا هم جمع بشن و یه کاری کنن که نمونه.بازم می مونه.ولی اگه خدا نخواد هیچ کاری نمیشه کرد.شاید خیری توی کار یوده.

هر کس به خدا توکل کند، پس او برایش کافی است؛ در حقیقت خدا کارش را به انجام میرساند.( سوره طلاق- آیه3)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز