2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دبی تو مهر ماه اخرای مهرماه اره خوبه. ولی ازمیر هم خیلی قشنگ

من آدمي خودخواه، بي حوصله و البته گاهي هم از كنترل خارج مي شم. اما اگر نتوانيد بدترين حالتم را تحمل كنيد قطعا شايستگي بهترين حالتم را نداريد.

خانواده مادریم همشون ابوظبی زندگی میکنن (مصفا) ولی واسه تفریح میرن دبی....دوساعتی راهه

ادویه ی جنوبی و خرما با تضمین عطر و طعم دارم     کاربری من   adviye_hanaii@      کانال ایتا      https://eitaa.com/adviye_hanaii91

نمیدونم چرا ولی به من ازمیر بیشتر خوش گذشت.... دبی واقعا خیلی برام جذاب نبود.... در کل ازمیر از بیشتر شهرهای ترکیه قشنگتره... مثلا استانبول هم من دوست نداشتم البته اسفند رقتیم داشتم خشک میشدم از سرما

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود ❤️ ✨

دبی بهتره تواین فصل،،ولی خب اگ مشکل مالی نداری هیچکدوم برو پاریس عالیه این فصل

شخصی ازعالمی که عمرطولانی کرده بود راز عمرطولانی او را پرسید؟عالم گفت:هرگز با نادان بحث نکردم،شخص گفت،مگرمیشود؟ عالم درجوابش گفت:حق باشماست نمیشود...😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز