2789
عنوان

شکاکم بهش

261 بازدید | 18 پست

نمیدونم چرابه شوهرم شکاکم.

شماره های ناشناس زیادداره روزبه روزم مخاطباش زیادمیشه تونمبربوک میزنم اسمای زنونه میاره.

طاهره ومریم واینا...

بهش هم میگم میخنده میگه بروبچه ببینم.

دارم دیوونه میشم😭😭😭😭

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زنا كين انوخ?توضيحي داره باسشون؟

میگه چرته همش تواشتباه میکنی

باگوشی خودش هم ک زنگ میزنم ب اون شماره ها کسی جواب نمیده.

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.

نمبر بوک چیه بگو منم بنصبم

خستم   مثله عمه ای که 15  تا برادرزاده داره  تصمیم گرفتم از این به بعد با مشکلاتم بیرانوند گونه رفتار کنم مثلا برم بالا سر افسردگی بگم چطططوری افسردگیی؟
میگه چرته همش تواشتباه میکنی باگوشی خودش هم ک زنگ میزنم ب اون شماره ها کسی جواب نمیده.

تو تلگ رام نگاه کن ببین. پروفایل دارن، بشناسیشون

                حس من به نی نی سایت، به ترتیب😉
خنده داره مگه .چرا میخنده. جدی باهاش حرف بزن ...

نمیدونم چرامیخنده.

همینکه میخنده بدترمیشم نسبت بهش.

جدی هم حرف میزنم عصبی میشه پامیشه ازخونه میره بیرون.

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
میگه چرته همش تواشتباه میکنی باگوشی خودش هم ک زنگ میزنم ب اون شماره ها کسی جواب نمیده.

يادداشت كن با تل خودت بزنگ

شخصيت من چيزي ست كه من هستم!اما برخورد من بستگي داره به اينكه تو چه برخوردي داري!!!
تو تلگ رام نگاه کن ببین. پروفایل دارن، بشناسیشون

نگاه کردم ن وات دارن ن تل.

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
يادداشت كن با تل خودت بزنگ

جوابمونمیدن.

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
نمبر بوک چیه بگو منم بنصبم

برنامه ایه شماره میزنی اسمشومیاره.

آیکونش بنفشه.

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
بگو شوخی ندارم باهات که، بگو یا خودت بگو کین یا زنگ میزنم میپرسم از خودشون... وا😒

زنگ میزنم جوابمونمیدن

خداجونم ازت خواهش میکنم نی نیم سالم باشه🙏وشوهرم عقلش بیادسرجاش ویکم مهربون وبااخلاق شه😊ممنون میشم اگه برام دعاکنین واسه بهترشدن زندگیم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 16 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792