2777
2789
عنوان

کی بی بی بزنم

109 بازدید | 13 پست

 دلم میخواد بدونم باردارم یانه؟

سیکلم 32 روزه...
 لتروزول خوردم دو تا فولیکول خوب داشتم...
 حالت تهوع دارم کمر درد و گر گرفتگی در کمر...
امروز 21 دورمه بنظرتون بی بی بذارم/

 تازه دوفاستون مصرف میکنم سه تاش مونده که ده تا شه که دکتر گفت بخورشون

 دل تو دلم نیست

 میخوام بزنم ... ولی میترسم برام دعا کنین

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فردا صبح بزنم

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

حداقل تا صبح روز موعد صبر کن گلم از الآن به خودت استرس نده چون زوده احتمال زیاد منفی میشه حتی اگر خبری باشه ،الآن برا نشون دادن با حتی آزمایش خون هم زوده چه برسه به بی بی

دوستانیکه تاپیکهای من بودید....من  شکر خدا مامان شدم ...امیدتون به خدا باشه ...إن شاء الله روزی همتون بچه های خوشگل و سالم و صالح و عاقل
قبلن حالت تهوع هم داشتی

 نه اصلا اولین باره با معده درد از خواب بیدار میشم

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

نه نزدم ....
موند جمعه میزنم

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز