2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من که امروز رفته بودم دکتر خانم ها میگفتن طبیعی بهتره.عوارض بعد زایمانش هم کمه فقط چند ساعت درد داری و سز چند هفته درد داری.به نظر خودمم همه چی طبیعیش خوبه حتی زایمان

همه چی خوب بود تا اینکه......خدا تو رو تو دلم گذاشت،بعدش دیگه عالی شد......میشه یه صلوات مهمونم کنی؟؟
منم می ترسم دوست عزیز ولی همه دارن تعریف می کنن ازش من نمی دونم با بخیه های بعدش باید چیکار کرد؟ چطو ...

خیلی راحت اصلا نمیفهمی بخیه خوردی راحت میری و میای البته به شرط پزشک خوب

و بدن امادگی طبیعی رو داشته باشه

من هم تجربه زایمان طبیعی دارم هم سزارین به نظر من طبیعی خیلی بهتره دردش فقط همون لحظه زایمانه بچه که دنیا بیاد دیگه دردت تموم میشه اما سزارین تازه بعد زایمان دردت شروع میشه و با بیخوابی شب و نگهداری بچه خیلی اذیت میشی تازه تا یکی دوسال گوشه های بخیه ات درد داره من که اینجوری بودم 

خداجون واسه همه چی شکرت 
منم می ترسم دوست عزیز ولی همه دارن تعریف می کنن ازش من نمی دونم با بخیه های بعدش باید چیکار کرد؟ چطو ...

من هم اول از دستشویی رفتن میترسیدم جوری که ایستاده ادرار میکردم ولی بعد راحت میشی.حتما از دستشویی فرنگی استفاده کن

خدایا نگهدار پسرم باش.خودت میدونی پسرم جواب تمام سختیهام توی زندگیم هست.خدایا دوستت دارم
منم می ترسم دوست عزیز ولی همه دارن تعریف می کنن ازش من نمی دونم با بخیه های بعدش باید چیکار کرد؟ چطو ...

وای خدا چق سخته

رهـا جونم خوشا ب بخت بلندم ک تورو دارم

عزیزم هیچ زایمانی اسون نیست هر کدوم سختی خودشو داره سزارین عوارضش بیشتره 

طبیعی رو میتونی با یه سری تکنیک ها زمانشو کوتاه تر کنی

اما همه ی این ها در کنار اینه که تو لگن مناسب داشته باشی دکتر با تجربه و دلسوز داشته باشی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

همه بیاین لطفا

aram06 | 50 ثانیه پیش

معلمی با پول

allenski | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792