بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من که امروز رفته بودم دکتر خانم ها میگفتن طبیعی بهتره.عوارض بعد زایمانش هم کمه فقط چند ساعت درد داری و سز چند هفته درد داری.به نظر خودمم همه چی طبیعیش خوبه حتی زایمان
همه چی خوب بود تا اینکه......خدا تو رو تو دلم گذاشت،بعدش دیگه عالی شد......میشه یه صلوات مهمونم کنی؟؟
من هم تجربه زایمان طبیعی دارم هم سزارین به نظر من طبیعی خیلی بهتره دردش فقط همون لحظه زایمانه بچه که دنیا بیاد دیگه دردت تموم میشه اما سزارین تازه بعد زایمان دردت شروع میشه و با بیخوابی شب و نگهداری بچه خیلی اذیت میشی تازه تا یکی دوسال گوشه های بخیه ات درد داره من که اینجوری بودم