sasasa مدیر استارتر عضویت: 1396/07/16 تعداد پست: 2286 عنوان یه سوال 45 بازدید | 4 پست دختره من دو سالو یک ماهشع. واسه کلمه ساختن از لب و حلقش بیشتر استفاده میکنه. و زبانش رو در گیر نمیکنه.. کسی تجربه ای داره،؟ 1397/06/18 | 11:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حس_ششمم_من عضویت: 1396/06/14 تعداد پست: 2851 بچه من اصلا لباشو تکون نمیداد تو دهنش حرف میزد تازه عصبانی هم میشد به حرفش گوش نمیکردیم بزرگترین ازمون ایمان زمانیست که انچه میخواهید رابدست نمی اورید .با این حال قادرید بگویید خدایا شکرت
sasasa مدیر استارتر عضویت: 1396/07/16 تعداد پست: 2286 بچه من اصلا لباشو تکون نمیداد تو دهنش حرف میزد تازه عصبانی هم میشد به حرفش گوش نمیکردیم الان چی؟
حس_ششمم_من عضویت: 1396/06/14 تعداد پست: 2851 الان چی؟ الان خوب شده اون موقع که هم سن بچه شما بود اونطور بود بزرگترین ازمون ایمان زمانیست که انچه میخواهید رابدست نمی اورید .با این حال قادرید بگویید خدایا شکرت
sasasa مدیر استارتر عضویت: 1396/07/16 تعداد پست: 2286 الان خوب شده اون موقع که هم سن بچه شما بود اونطور بود مرسی عزیزم