2777
2789
عنوان

مادر

158 بازدید | 17 پست

امروز احساس کردم جوونی و زیبایی مامانم داره از بین میره.....سنش داره میره بالا پادرد گرفته نمیتونه راه بره همش ۴۶ سالشه تا قبل از ازدواج من و خواهرم زیبایی مامانم زبانزد بود ولی امروز دیدم شکسته حس کردم همه ی وجود من شکست

باور داشته باش که بهترین خلق خدایی بانو

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

انشالله سلامتی باشه این یک پروسه طبیعیه دیگه خداروشکر انقدر زندگی راحتی داری که این مسایل میشه دغد ...

 

غم و بیماری مادر مسئله ی کمی نیست من تا حالا به این چشم به مادرم نگاه نکرده بودم تحملش خیلی سخته

باور داشته باش که بهترین خلق خدایی بانو
درد بدیه منم همین حسو ب بابای 50 سالم دارم همش نگاش میکنم بغض میکنم 

وای همش میخوام گریه کنم ولی میگم یه روز اومدم بیشتر حالشونو خراب نکنم بابای منم ۵۲ سالشه....

باور داشته باش که بهترین خلق خدایی بانو
عزیزم مامانت که سنی نداره بگو بیشتر به خودش برسه ورزش کنه

میدونی چیه من و خواهر بزرگم و مامانم انگار سه تا خواهر بودیم دوتامون همزمان ازدواج کردیم تو دو تا شهر دورتر شهر خودمون مامانم خیلی تنها شد تو جوونیش....من قول داده بودم باهاش بمونم 

باور داشته باش که بهترین خلق خدایی بانو
میدونی چیه من و خواهر بزرگم و مامانم انگار سه تا خواهر بودیم دوتامون همزمان ازدواج کردیم تو دو تا شه ...

خب این خیلی تاثیر داره ولی سعی کن از دور بهش برسی

امیدوارم شرایطت مهیا شه زود به زود همدیگه رو‌ ببینین

غصه هم‌ نخور سنش زیاد نیست یکم به برسه به خودش سریع خوب میشه عزیزدلم

من همونم که ی روز میخواستم دریا بشم                     میخواستم بزرگ ترین دریای دنیا بشم!!
با ورزش و کرم و تغذیه جوانی و شادابی رو به دست میارن برای اینچیزا ناراحت نشو خدا رو شکر کن که سالم و ...

میگم که رماتیسم گرفته نمیتونه راه بره

باور داشته باش که بهترین خلق خدایی بانو
خداروشکر کنین سایشون بالا سرتونه پدر من متولد۱۳۵۷ولی الان۵ساله  زیر خاکه😔😔

الهی بگردم😢😢😢عزیز ببخشید این سوالو پرسیدم ولی چجوری تونستین تسکین پیدا کنین بعد چه مدت ؟آخه دختر همیشه غمخوار خانوادشه نبودشونو چجوری تحمل کنه

باور داشته باش که بهترین خلق خدایی بانو
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز