2777
2789
عنوان

قند خون

| مشاهده متن کامل بحث + 9538 بازدید | 32 پست
سلام، به نظرم بهترین کار زیر نظر متخصص غدد باشی، نشاسته وکربوهیدرات وشکر کم کن حتی شکر طبیعی هندوانه ...

مرسی‌گلم ممنونت میشم

میدونی من ییوست دارم انجیر خشک ناشتا میخوردم فکرکنم ازون‌بوو

کلا شیرینجات قطع کردم

انروز قندم خوب بود ولی حس میکنم دستگاه تست قندخون اشکال داره خطا‌میده. واقعا استراحت مطلقی سخته بزم ازمایشگاه.ینی میتزسم تکون بخورم.امروز ناشتام ۸۶ بود بعد صبونه ۱۰۵

شایدم خطا داره چون چندبار تست گرفتم‌پشت هم فرق میکرد

حااالا فکرمیکنم قندم بهتر شده نمیدونم‌میتونم انجیر خشک شروع‌کنم یانه

راستی به شما گقت توی باردازی چقد مجازید برنج و نون بخورین؟ میوه چطور؟ من دوست دارم یکم‌گیلاس و زردالو و هلو بخورم

اما موز هندونه خرما و ... رو قطع کردم

باید ناشتا زیر نود باشی، دوساعته 120بالاتر نره البته هر دکتری ی چیزی میگه بعضیا ناشتا تا صد هم مشکلی ...

مثلا صبحانه یک کف دست لواش یا بربری؟ من لواش و یا تافتون میخورم. اینجا سنگگ گیر‌نمیاد 

شام و عصرونه به شما چی گفت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی‌گلم ممنونت میشم میدونی من ییوست دارم انجیر خشک ناشتا میخوردم فکرکنم ازون‌بوو کلا شیرینجات قطع ...

گیلاس و آلبالو برای قند خوبه ،انجیر قطع کن ،قند برنج کمتره به نسبت نون ،هشت تا ده قاشق برنج ،سعی کن روزی ی وعده برنج بیشتر نخوری ،دوکف دست نون 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عاشقی

phadis1370 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز