_monaa مدیر عضویت: 1397/03/07 تعداد پست: 11604 عنوان ترکا بیاین | مشاهده متن کامل بحث + 446 بازدید | 41 پست سلام،خانوما بنظرتون تو زبون ترکی اسم کیارش رو خوب تلفظ میکنن؟؟بجای ک یه وقت نگن چ😐😐 تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰 1397/06/13 | 15:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
miiira عضویت: 1396/10/25 تعداد پست: 2177 آخه تا جایی ک من شنیدم مثلا کباب نمیگن،یا مثلا بجای کیوی میگن چیوی، ولی دیگ فکرنکنم به اسم خاص هم چ ... مامان بزرگه من ب کیوی میگ جیوی😐
yeganeh74 عضویت: 1397/01/06 تعداد پست: 5346 آخه تا جایی ک من شنیدم مثلا کباب نمیگن،یا مثلا بجای کیوی میگن چیوی، ولی دیگ فکرنکنم به اسم خاص هم چ ... وا ترک کجایید مگه؟ یه صلوات برای سـلامـتی محمد سبحانم میفرستی😍اَللّهُــمَّ صَّــلِ عَــلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــد وَ عَجِّــل فَرَجَهُــم تیکر تولد یک سالگی پسرمه(1398/8/21)
Setare631 عضویت: 1395/08/12 تعداد پست: 23354 ترک تبریز،هرچیم تبریزی اصیل دیدم اینجورین،چیز بدی نیست چرا بی کلاسی میدونید؟خب لهجمونه،اما واسه اسم ... کدوم کلمه من ب بی کلاسی تشبیه داشت؟؟؟پدر منم تبریزیه من تاحالا نشنیدم ب ک بگن چ
ronya عضویت: 1390/08/23 تعداد پست: 5543 مجید جان دلبندم گ رو ج تلفظ میکنن،ق رو هم گ تلفظ میکنن نه عزیزم ک هم چ تلفظ میکنن.مثلا کمده رو میگن چمده.البته من کردم ولی خب با ترکا سرو کار داشتم.خخخخخخخخخخخخ خدایا مواظب دخترام(هونیا و هانا) و شوهر مهربانم و خودم باش.
parastesh79 عضویت: 1396/09/08 تعداد پست: 2257 بابا من ترکم به چ ک نمیگیم کیارشم میگیم کیارش😒😒😒 خودم با گوشای خودم شنیدم دستاش انقد قدرت داره که هر ترسی، هر تکهی شکستهای از من رو محکم نگهداره. این مرد به من احساس کامل بودن نمیده، باعث کامل شدن منه💙
_monaa مدیر استارتر عضویت: 1397/03/07 تعداد پست: 11604 تبریزی ام . الان این چیزا خیلی کم شده ولی ادمای سن بالا ممکنه بگن چیارش چیکار کنم آخهه اسم دیگه به دلم نمیشینه تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
lovers1397 عضویت: 1397/03/01 تعداد پست: 11014 همچین چیزی نیست ما به ک بگیم چ شما لابد اینو ازکسی شنیدی که مشکل تلفظ داشته چه شب هامنوآسمان تادم صبح سرودیم نم نم: تورادوست دارم
ساوالان عضویت: 1396/07/03 تعداد پست: 2259 آخه تا جایی ک من شنیدم مثلا کباب نمیگن،یا مثلا بجای کیوی میگن چیوی، ولی دیگ فکرنکنم به اسم خاص هم چ ... 😯😯😯😯اینم ازشمادراومد حال دلم خرابه برام دعاکنید🌹🌹
nrg85 عضویت: 1397/05/31 تعداد پست: 243 ترک تبریز،هرچیم تبریزی اصیل دیدم اینجورین،چیز بدی نیست چرا بی کلاسی میدونید؟خب لهجمونه،اما واسه اسم ... منم تبریزیم هیچوقت اینجوری نمیگیم
پانیام عضویت: 1396/08/21 تعداد پست: 9605 آخه تا جایی ک من شنیدم مثلا کباب نمیگن،یا مثلا بجای کیوی میگن چیوی، ولی دیگ فکرنکنم به اسم خاص هم چ ... وای ترک کجایین؟تا حالا هیچ ترکی ندیدم به کباب بگه چباب!!!!!!😕
__soni__ عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 187 ترک تبریز،هرچیم تبریزی اصیل دیدم اینجورین،چیز بدی نیست چرا بی کلاسی میدونید؟خب لهجمونه،اما واسه اسم ... تبریزیا به گ ج میگن ندیدم به ک چ بگناگه اطرافتون زیادن که نذاری بهتره ولی اگه کسی تو نزدیکانتون نیست که به ک بگه چ خب بذارمن اسمم سونیای خدابیامرز بابابزرگم نمیتونست بگه میگفت soonayya 😐😐 با این که اسممم ترکیه
lovers1397 عضویت: 1397/03/01 تعداد پست: 11014 وای ترک کجایین؟تا حالا هیچ ترکی ندیدم به کباب بگه چباب!!!!!!😕 چباب چه شب هامنوآسمان تادم صبح سرودیم نم نم: تورادوست دارم
nrg85 عضویت: 1397/05/31 تعداد پست: 243 تبریزیا به گ ج میگن ندیدم به ک چ بگن اگه اطرافتون زیادن که نذاری بهتره ولی اگه کسی تو نزدیکانتون نی ... تبریزیا نمیگن ولی اطرافش آره مثل اسکو و اینا
__soni__ عضویت: 1397/05/14 تعداد پست: 187 تبریزیا نمیگن ولی اطرافش آره مثل اسکو و اینا خب بگن اون قدرا اهمیت نداره حالا تو عمرش شاید یکی دو بار بشنوه😐