2777
2789
آخه تا جایی ک من شنیدم مثلا کباب نمیگن،یا مثلا بجای کیوی میگن چیوی، ولی دیگ فکرنکنم به اسم خاص هم چ ...

وا ترک کجایید مگه؟

یه صلوات برای سـلامـتی محمد سبحانم میفرستی😍اَللّهُــمَّ صَّــلِ عَــلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــد وَ عَجِّــل فَرَجَهُــم تیکر تولد یک سالگی پسرمه(1398/8/21)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ترک تبریز،هرچیم تبریزی اصیل دیدم اینجورین،چیز بدی نیست چرا بی کلاسی میدونید؟خب لهجمونه،اما واسه اسم ...

کدوم کلمه من ب بی کلاسی تشبیه داشت؟؟؟

پدر منم تبریزیه من تاحالا نشنیدم ب ک بگن چ

مجید جان دلبندم گ رو ج تلفظ میکنن،ق رو هم گ تلفظ میکنن

نه عزیزم ک هم چ تلفظ میکنن.مثلا کمده رو میگن چمده.البته من کردم ولی خب با ترکا سرو کار داشتم.خخخخخخخخخخخخ

خدایا مواظب دخترام(هونیا و هانا) و شوهر مهربانم و خودم باش.
بابا من ترکم به چ ک نمیگیم کیارشم میگیم کیارش😒😒😒

خودم با گوشای خودم شنیدم  

دستاش انقد قدرت داره که هر ترسی، هر تکه‌ی شکسته‌ای از من رو محکم نگهداره. این مرد به من احساس کامل بودن نمیده، باعث کامل شدن منه💙
تبریزی ام . الان این چیزا خیلی کم شده ولی ادمای سن بالا ممکنه بگن چیارش

چیکار کنم آخهه اسم دیگه به دلم نمیشینه

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
ترک تبریز،هرچیم تبریزی اصیل دیدم اینجورین،چیز بدی نیست چرا بی کلاسی میدونید؟خب لهجمونه،اما واسه اسم ...

تبریزیا به گ ج میگن ندیدم به ک چ بگن

اگه اطرافتون زیادن که نذاری بهتره ولی اگه کسی تو نزدیکانتون نیست که به ک بگه چ خب بذار

من اسمم سونیای خدابیامرز بابابزرگم نمیتونست بگه میگفت soonayya 😐😐 با این که اسممم ترکیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز