2789
عنوان

پوشش همسر

2563 بازدید | 72 پست

شوهر من تو خونه همیشه با یه لباس زیرِ میگرده یه پسر ۹ هم داریم بنظر من اصلا درست نیست اینجوری لباس میپوشه جلو بچه😔 جرات هم ندارم بهش بگم درست لباس بپوش بنظرتون چجوری بگم که ناراحت و عصبی نشه 

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا اصلا خوب نیس بهش بگو اینجوری احترامت کم میشه بهرحال لباس پوشیدن یه احترام و حرمتی بین پدر و بچه درست میکنه دیگه

امام جواد(ع):هرکه به غیر خدا رو کند،خداوند او را به همان واگذارد(بحارالانوار ج ۷۵ ص۳۶۳)

گناه داره

شوهر من با پیژامه دراز میگشت به زور بهش گفتم با شورت پاچه دار 😁 و رکابی تو خونه بگرده

گتاه دارن مردا گرمشون میشه


پروردگارم، به کدوم نامت بخونمت؟ به کدوم عزیزت قسمت بدم؟ از کدوم بنده ات بخوام دعا کنه؟ معجزه کن سرطان هیچوقت از هیچ راهی به تن خواهرم برنگرده🌷 

داداش من همیشه فقط شورت پاش بود😂 مامانم هی میگفت شلوارک بپوش حداقل نمیپوشید... مام همه عادت کردیم به لباس پوشیدنش. 😂

شما را به شنیدن پادکست های نامه هایی به داف بابا دعوت میکنم     @manahmadmortezaseason1

بالاخره یه وقتهایی مهربون هست .اونموقع با زبون نرم ومهربون بهش بگو

آدمها را مهم نکنید.همانطور که زیرشان را خط میکشیدبه آنها نشان دهید که بلدید دورشان را هم خط بکشید.آدم ها که مهم شوند دیگر به چشمشان ریز میرسیدبه آنها یادآوری کنید که این خودِ شما بودید که آنها را واردِ عرصه کرده اید تا خودکارهای قرمزتان جوهر دارندشروع کنید خیلی ها را باید پر رنگ تر خط بزنید.(دوست عزیز من ممکنه نظرم باهات فرق کنه ولی دشمنت نیستم. بهم احترام بزاریم در کنار تفاوت عقاید. بهم عشق بدیم دنیا قشنگ تر میشه😘😘😘😘) 

یک شلوارک کوتاه خوشگل براش بخر با رکابی بزار بپوشه 

حالا خوبه پسر داری به نظر خیلی بد نمیاد 

اگه بچه ات دختر بود خیلی سخت میشد 

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار 
گناه داره شوهر من با پیژامه دراز میگشت به زور بهش گفتم با شورت پاچه دار 😁 و رکابی تو خونه بگرده گ ...

خوب اخه خیلی زشته فقط با یه شورت باشن 

میشه لطفا برای حل مشکلم یه صلوات بفرستید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز