2789
عنوان

حجم کم پریود

225 بازدید | 13 پست

نشونه  چیه ؟من  دو  سه  سالی  هست  اینطورم  دو  روز  خونریزم  اونم  کم  بعدش  لک  و تموم  تخمدان  پلی  کیستیکم  از اون  ینی  ؟برا  بارداری  مشگل  ایجاد میکنه  فک  کنم  تخمکگزاری  هم  ندارم  چون  کیت  تخمکگزاریم  یه خط کسی  اطلاعاتی  داره  ممنون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دارم  سه  ماه  متفورمین  میخورم   ,  اثری  نداشته

نگران نباش از پلی کیسته هروقت بخوای باردار بشی دکتر محرک تخمک گذاری میده

اگه تونستم کمکی کنم لطفا برا شادی روح بابای عزیزم صلوات بفرستید
منم همینطورم همیشه رفتم دکتر گفت اصلا مسئله ای نیست من یه روز فقط خونریزی دارم اونم خیلی کم بعدش ۲ ...

خداروشکر که باردار شدین با این وضع منم همینطوری شدم خیلی ترسیدم که باردار نشم یه وقت پس خوبه اگه اینجوری باشه که میگین

منم همینطورم همیشه رفتم دکتر گفت اصلا مسئله ای نیست من یه روز فقط خونریزی دارم اونم خیلی کم بعدش ۲ ...

ببخشید نازی جون شما چند سالتون بود اونجوری شد پریوداتون؟ یعنی کم شد. من ۳۷ سالمه. ترسیدم که نکنه داره زمانم تموم میشه. میخاستم برم فریز کنم. یعنی نکنم اینکارو؟ عادیه این پریود کم؟

ببخشید نازی جون شما چند سالتون بود اونجوری شد پریوداتون؟ یعنی کم شد. من ۳۷ سالمه. ترسیدم که نکنه دار ...

از حدود ۳۰ سالگی عزیزم

الان ۳۶ سالمه

برای من مشکلی نیست

اما به نظرم برای اطمینان با پزشک مشورت کن عزیزم

کاش یه بار دیگه به دنیا میومدم

سلام عزیزم میشه راهنماییم کنی منم مثل شما حجم خونریزیم ۲ روزه و کم بقیش لکه بینی قبلن اینجوری نبود حجم خونریزیم خوب بود بعد واکسن کرونا اینجور کم شد تخمدان پلی کیستیک هم دارم

نگرانم با این وضع میشه بچه دار شد؟

میشه برای سلامتیم صلوات یا حمد بخونین دارم با بیماریا دست و پنجه نرم میکنم ممنونم ازتون🥲❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 12 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792