2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

سلام بچهامن تازه به این تاپیک پرازامیداومدم خیلی دیدم عوضکرد وبهم امیددادشوهرم ازواسپرمه گفتن جنین اهدای بگیریم ولی خودم خداروشکرمشکلی ندارم البته تی پی اوبدنن بالاست وکم کاری تیروئیددارم ولی بنظرتون جنین اه ای بگیرم یااسپرم امکان موفقیت کدومشون بیشتر?

من جنين اهدا گرفتم با دكتر ط 

اي وي اف كردم و همون بار اول خدارو شكر گرفت 

هيچ كاري نكردم فقط شب اول انتقال يه ليوان نشاسته خوردم 

همين فقط ارامش داشتم و هيچ عجله اي واسه ازمايش نداشتم 

خدا خيلي كمك ميكنه 

فقط ارامش باعث شد مثبت بشم 

چون ديگه تواين راه ميفهمي كه فقط و فقط بايد خدا بخواد 

سه تا جنين برام انتقال دادن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابن سینامن وشوهرم فریب داداول به ماگفت بعدازیکی دوماه بهتون زنگ میزنن واسه اهدای جنین انقدم خوش برخوردبودن ولی الان میگن ۲سال چراهیچ کس زوجای نازارودرک نمیکنه چراهرکی فقط به فکرجیب خودش اعتراض کردم باخونسردی تمام بهم میگن چه عجله ای داری واقعاخنده دارنیست ایاحق من نیست د سال زجرنکشم ایاحق نن نیست دوسال باحسرت به بچهای مردم نگاه نکنم ایاحق من نیست زندگیم که مثل مرداب شده رونجات بدم ایاحق من نیست که نخوام دوسال نگاهای تحقیرامیزوزیرلب گفتنای فلمیل اخی خ اکمکش کنه رودیگه نشنوم بنظرتون این عادلانست که بخاطراینکه بیگارشون ازدست ندن وپول به جیبشون  اریزبشه یه زوج عذاب ب ن ودوسال زجرشون بدن ازکجامعلوم بااین غصه ای که من تواین دوسال میخورم وشب وروزم همش گریست بعدازدوسال نخوان واسه یه بیمارروانی وافسرده حادجنین انتقال بدن چراهیچ کس مازوجای ناباروردرک نمیکنه 

سلامممممممم 

روز به خیر 


zaba عزیز متاسفم که باید بگم دام ابن سینا افتادی . 2 سال واقعا عمری میشه برای ادم .نمیدونم دو سال چرا؟

پول واریز کردین؟ اگه نکردیم کلا بیخیال بشین و از پزشکای دیگه شروع کنین


درخواست دوستی اوکی کنید اسم دکتر بفرستم براتون



تو بیوپسی همسر من نوشته که سلولها در مرحله اسپرماتوسیت متوقف شده ... ولی من با توجه به مطالبی که در ...



راستش تو بیو همسر منم اسپرم نابالغ پیدا شد . پیش خیلی ها رفتیم ولی همسرم دیگه ادامه نداد . گفت دیگه منو بزار کنار . یه دوره خییلی کلافه بودم . ولی وقتی دیدم خودش این طوری راحت تره بیخیال شدیم . یکی از پزشکها گفت اول ازمایش زنتیک بده شاید بشه بعدا کاری کرد. یکی گفت بیوپسی دوبارههه. نمیدونم اشتباه یا درست ولی ما کلا بیخیالش شدیم . بیایم دوباره کلا وقتو هزینه یبعد برگردیم سر خونه اول.

ما هم بیوپسی مون ابن سینا بود . خود ابن سینا پیشنهاد اهدایی داد بهمون از همون اول . اصلا هم نگفت درمان و دارو . ولی چون خ ودم اصرار داشتم پیش خیلی ها رفتیم. پویان کشاف صفری زاده 

اگه میخوای ادامه بدی احساس من با صفری زاده بهتر بود و منصف تر . 


سلام دوستای قدیمی و جدید

مرسی نی نی جون که تاپیکو فراموش نکردی و جواب سوالامونو میدی 

یاس گل 

سهیلا 

الی 

کوجایین

 میدونم خسته ی سالها رنج و سختی هستین مث خودم 😢


الهی مرا  آن ده که آن به 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

rozeee_ee | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز