2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آهان یاسی روز 12 و 13 دکتر تهرانه؟البته باز هم به نظرم به دکتر زنگ بزن ممکنه دکتر باشه چون کار آی وی افش زیاده و به خاطر عملاش هم که سده میره کرمانشاه اما مطب باسه یا نه معلوم نیست. بدون هماهنگب هیچ کاری انجام ندبن یا کنسل نکنین بچه ها
فاطیما جون چند تا فاکتور داره. یکی تعداده که جدیدا میگن بالای 20 میلیون. یکی سرعت حرکته و دیگری درصد مورفولوژی نرمالش هست. باید دید که مشکل تو چی هست. معمولا تعداد و تا حدودی سرعت را میشه یک کاریش کرد اما مورفولوژی نرمال را متاسفانه نمیشه کاریش کرد زیاد. و اگه پایین باشه مورفولوژی نرمال حتما باید برن سراغ میکرو و اگه خیلی پایین باشه تست های تکمیلی مثل شکست دی ان آ باید انجام بشع تا ببین آیا اسی ها قابل ایتفاده هستن یا نه. و متاسفانه خیلی ها با وجود داشتن کلی اسپرم به خاطر نداشتن شکل نرمال اسی مجبور به استفاده از اهدایی میشن
فاطیما ....آیو که خیلی انجام دادم دوبارهم میکرو ناموفق دوبار حاملگی داشتم که قلب تشکیل نشد و جنین رشد نکرده بود حاملگی هام با آیو بودن .اگه خدا بخواد میخوام برم تو سیکل میکرو
الهی مرا  آن ده که آن به 
اگه نوشته نرمال که حتما همه پارامترها خوبن اما یک نکته هست که جواب آز اسپرم آزمایشگاه های معمولی خیلی قابل اعتماد نیست و حتما باید تو مراکز درمان ناباروری انجام بشه که تخصصی هستند مورد بوده که همه چی را نرمال نشون داده اما تو آزمایشگاه های این مرتکز وضع افتضاح بوده و باید خیلی یخت گیرانه آزمایش بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز