2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست
خانما در مورد ازمایشگاه گاندی توی تهران چیزی نشنیدید؟؟من یکبار زنگ زدم گفتن با سلولهای بنیادی انجام ...


سلام بله منم شنیدم، یک باربه مرکز ساوژتوم زنگ زدم گفت ازمایش هاتونو بیارید بفرستیم بیمارستان گاندی برای سلول درمانی


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما رفتید گاندی


نه هنوز نرفتم، زنگ زدم به مرکز ناباروری ابن سینا میگن اونجا هم داره درمان انجام میشه، ولی هنوز وقت نکزدم حضوری برم لطفاً هرکی رفته برای درمان بیاد اینجا تایپیک کنه(درمان آزواسپرمی غیر انسدادی با سلولهای بنیادی) 

سلام دوستان 

امیدوارم همگی به زودی مامان دوقاو بشید . 


ابن سینا از درمانش نکته منفی که یادمه میگه باید جنین اهدا کنید از همون اول 

حتما این نکته مد نظر داشته باشید. 

یعنی کار ندارن خودتون مثبت نشدید باید اهدا کنید . ده ساتل پیش اینجوری بود 

من از سر فرصت میام همه رو واسه تازه واردا تعریف میکنم.اول اینکه خیلی خیلی متاسفم که وارد این پروسه شدید.کفش آهنی بپوشید و تسلیم نشید.من حدودا ۱۱،۱۲ باری ای یو ای کردم.شایدم بیشتر...دو بار تخمک کشی و ۳ بار ای وی آف.دو بار هم عکس رنگی که اونایی که انجام دادن می‌دونن اینها ظاهراً فقط یسری اعداد و ارقام هستن اما انجام هر بارش بی نهایت درد جسمی و روحی بهمراه داره.

البته آخرش هم بگم حاصلش دو تا فرزند شد که زندگی من شدن و تمام اون دردا و سختی ها رو شست و برد🥰🥰


من از سر فرصت میام همه رو واسه تازه واردا تعریف میکنم.اول اینکه خیلی خیلی متاسفم که وارد این پروسه ش ...

سلام عزیزم 

چه خوب خدا حفظشون کنه

از آی وی اف نتیجه گرفتید؟

آ یو آ کجا میرفتید که نتیجه نداد؟

سلام عزیزم  چه خوب خدا حفظشون کنه از آی وی اف نتیجه گرفتید؟ آ یو آ کجا میرفتید که نتیجه نداد ...

ممنونم.انشالله قسمت همه ی منتظرا...برا بچه اولی،اول عکس رنگی از رحم بعد ۶،۷ بار ای یو ای کردم منفی شد.بعدش اولین ای وی اف مثبت شد😍...برا دومی ۴ ۵ سال بعدش جنین فریز داشتم انتقال دادم اما منفی شد.مجدد ای یو ای چند بار انجام دادم باز منفی شد.باز دوباره ای وی اف🥴 بازم منفی😥 دوباره ای یو ای و در نهایت با ای یو ای مثبت شد.کامل شمردم شد ۱۴ بار ای یو ای.دو بارش دو مرحله ای بود.میشه ۱۲ سیکل...جاهای مختلف انجام دادم

ای یو ای ها رو جاهای مختلف انجام دادم.مشهد دکتر رحیمی نامی بود نمونه داشت خودش .که الان فوت کرده.چند بارم دکتر ترک زاده اونم نمونه داشت الان نمی‌دونم انجام میده یا نه.چند باری هم پیش دکتر ایزدی اصفهان که بار سوم دو مرحله ای انجام دادم و شکر الله مثبت شد و منو از این همه رااااه دور نجات داد🙂 ای وی اف ولی نمونه از خودمون بود.یک آشنا که داشت می‌رفت خارج از کشور .مرکزی هم که میرفتم اطلاع نداشت دکترمم نمیدونس نمونه خودمون نیس .همسرم ظرف رو گرفت و آورد بیرون داد به دوستش.

و اما کارهایی که کردم...

ببینید مهم ترینش رو میگم که دیگه برا ای یو ای ها متوجه شدم.زمان تزریق آمپول hcg و تزریق اسپرم هستش.ازاد سازی تخمک بعد از زدن آمپول برای هر کسی و هر بدنی متفاوته.و اینکه خودتون باید کشف کنید دقیقا کی هست😃 دکترا یه تایم روتین رو در نظر میگیرم .دقیق درست الان یادم نیس چند ساعت بعد میگن اما برا من دیر تخمکام آزاد میشد.یادمه هاچ سی جی رو ۸شب زدم و روز بعد اسپرم رو ۱۲ ظهر تزریق کردم.اما دفعات قبل این تایم کوتاه تر بود.یعنی روال کار اینطور بود.شاید برا شمام همینطوره یا برعکسش.بار آخر ۴تا فولی داشتم دو تا ۱۸ دو تا ۲۲ دو روز پشت سر هم انجام دادم و بعد روز بعدش اصفهان وایسادم برخلاف دفعات قبل که زود برمیگشتم.با قطار برگشتم اکثرا دراز کش بودم اما تو راه از توالت فرنگی استفاده نکردم کثیف بود دلم نیومد از توالت معمولی قطار استفاده کردم اما وقتی رسیدم خونه تا آخر دیگه فرنگی نشستم.نماز نشسته خوندم .تغذیه بعدم زیاد فرق نکرد اما قبلش ماکارانی سیب زمینی و یه کمپوت آناناس روزی دو اسلایس خوردم.قبلش پیاده روی میکردم حالا نه زیاد اما روزانه داشتم پیاده روی رو.اینبار کاملااااا بی خیال بودم با همسرم فک میکردیم داریم میرم سفر😂 اونجا میرفتم دور می‌زدیم در کنارش کارا پزشکی مونم انجام دادیم.اینقد بهم خوش گذشت که اگه منفی هم میشد ناراحت نمی‌شدم میگفتم رفتیم سفر.بعدشم که برگشتیم مشهد هم حمام دوش سرپایی می‌گرفتم و هم مهمونی رفتم و یه بارم خودم مهمونی گرفتم کتلت سرخ کردم😂

چندتا مورد تأثیر گذار رو بعنوان یه آدم سابقه دار 🥴😃 بهتون بگم همینا رو رعایت کنید باقیشو بسپرید بخدا 

۱ پیاده روی و ورزش قبلش 

۲ تغذیه سالم قبل و بعدش(قبل بیشتر نشاسته ای بعد بیشتر کبابی،قبل لوبیا سبز،مغزیجات،بعد میوه جات سبزیجات)

۳نداشتن استرس و کلا فکر نکردن بهش می‌دونم سخته ولی شدنیه

۴با روغن سیاه دانه چرب میکردم یوقتایی زیر دلم رو قبلش 

۵زمان تزریق درست هاچ سی جی 

۶صبح روز قبل از اولین تزریق اسپرم عذر خواهم با همسرم عشق بازی داشتیم.ارگاسم شدم اما دخول نداشتیم.اینو دکتر گفته بود🫣

برا ای وی اف راستش بعدش کلا استراحت مطلق بودم طوری که حمامم نمی‌رفتم.

ن







ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792