نظر شخصی اینکه اگر زیر ۳۵ سال دارید ای یو ای برید اینقدر برید تا بشه.حتی بدون دارو.یا با دارو کم.انگار هر ماه رابطه دارید.حتی زوج های سالم هم گاهی زمان بر هستش واسشون.اینطوری فک کنید و ای یو ای بشه پروسه عادی زندگیتون.یه خانوم نیومد بار ۱۸م بار دار شده بود اکثرا هم با سیکل طبیعی خودش نیومد.اما اگه بالا ۳۵ دارید وقت رو هدر ندید و مستقیم برید ای وی اف.مرکز مام مرکز خوبیه.
و اما یک نصیحت خواهرانه لطفاً لطفاً لطفاً قبل از انجامش خوب فکر کنید ببینید با همسرتون تفاهم دارید.مردی هست که ارزشش رو داشته باشه یا خیر.نمیخوام تو دلتون رو خالی کنم اما دو نفر رو میشناسم که اینکار رو کردن و بعد درگیر شدن خانواده ها فهمیدن و خب برای آینده بچه چیز خوبی نیست.اگر مشکلتون فقططط بچه س به انجامش شک نکنید.به اینکه همسرتون بعدش حسش چیه؟اون عاااشقش میشه بیشتر از شما و کاملا این موضوع فراموش میشه...شباهت؟مطمین باشید خدا هیچوقت ابرو بنده شو نمیبره اونم ماهایی که از دل و جونمون مایه گذاشتیم.
موفق و موید در پناه خدا باشیدسوال داشتید بپرسید😍