2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

نظر شخصی اینکه اگر زیر ۳۵ سال دارید ای یو ای برید اینقدر برید تا بشه.حتی بدون دارو.یا با دارو کم.انگار هر ماه رابطه دارید.حتی زوج های سالم هم گاهی زمان بر هستش واسشون.اینطوری فک کنید و ای یو ای بشه پروسه عادی زندگیتون.یه خانوم نیومد بار ۱۸م بار دار شده بود اکثرا هم با سیکل طبیعی خودش نیومد.اما اگه بالا ۳۵ دارید وقت رو هدر ندید و مستقیم برید ای وی اف.مرکز مام مرکز خوبیه.

و اما یک نصیحت خواهرانه لطفاً لطفاً لطفاً قبل از انجامش خوب فکر کنید ببینید با همسرتون تفاهم دارید.مردی هست که ارزشش رو داشته باشه یا خیر.نمیخوام تو دلتون رو خالی کنم اما دو نفر رو میشناسم که اینکار رو کردن و بعد درگیر شدن خانواده ها فهمیدن و خب برای آینده بچه چیز خوبی نیست.اگر مشکلتون فقططط بچه س به انجامش شک نکنید.به اینکه همسرتون بعدش حسش چیه؟اون عاااشقش میشه بیشتر از شما و کاملا این موضوع فراموش میشه...شباهت؟مطمین باشید خدا هیچوقت ابرو بنده شو نمیبره اونم ماهایی که از دل و جونمون مایه گذاشتیم.

موفق و موید در پناه خدا باشیدسوال داشتید بپرسید😍


من از سر فرصت میام همه رو واسه تازه واردا تعریف میکنم.اول اینکه خیلی خیلی متاسفم که وارد این پروسه ش ...

سلام عزیزم خداروشکر نتیجه گرفتید 

میخواستم بپرسم تهران کسی iui با اسپرم اهدایی انجام نمیده ؟ 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم خداروشکر نتیجه گرفتید  میخواستم بپرسم تهران کسی iui با اسپرم اهدایی انجام نمیده ؟&n ...

تهران رو نمی‌دونم متاسفانه.اما هر جایی نرید.واقعا خیلی از دکترا از خدا بی خبرن.یه جا که میرفتم یه نمونه رو به همه تزریق میکرد.به هر تعداد که اون روز بودن.

من پنج باری دارو مصرف کردم و دوبار فقط منجر به تزریق آ یو آ شد که منفی شد سونوی واژینال گفت فیبروم ۹میلیمتری ساب موکوزال و اندومتریوز دارم

 با توجه به سنم باید آی وی اف بشم

ولی آی وی اف خیلی هزینه‌ش برامون زیاده چه برسه که منفی هم بشه

حالا رفع فیبروم  رو موندم

من پنج باری دارو مصرف کردم و دوبار فقط منجر به تزریق آ یو آ شد که منفی شد سونوی واژینال گفت فیبروم ۹ ...

چند سالته عزیزم؟ اول مشکلاتی که گفتی کامل درمان کن بعد اگه سنت بالای ۳۵ هستش ای وی اف کن وقتتو با ای یو ای هدر نده.من شنیدم جدیدا هزینه های ناباروری بیمه شده یا وام میدم یه همچین چیزی.اما فک میکنم برای یکبار و یک بچه.

بچه ها یه چیزی...یه خانومی که سیکلش با من بود و تو مطب باهاش آشنا شدم می‌گفت هزینه ها برامون زیاد بوده منم رفتم با همسرم پیش امام جمعه شهرمون مدارک پزشکی مونم بردیم که متوجه بشه ناباروریم و دروغ نمی‌گویم.عجز و ناله که ما بچه می‌خواین و هزینه هاش واسمون زیاده و اینا.اونم وام بدون ضامن بدون سود و پیش پرداخت از قرض‌الحسنه واسشون نامه داده که برن بگیرن.یکی از شهر ها شمال بود این دوستمون.

چند سالته عزیزم؟ اول مشکلاتی که گفتی کامل درمان کن بعد اگه سنت بالای ۳۵ هستش ای وی اف کن وقتتو با ای ...

عزیزم درخواست دوستی دادم

قبول میکنی گلم

وام میدن ولی فک کنم شامل اهدایی‌ها نمیشه برای اهدایی فقط پول آی وی اف احتمالا بدن

من از سر فرصت میام همه رو واسه تازه واردا تعریف میکنم.اول اینکه خیلی خیلی متاسفم که وارد این پروسه ش ...

عزیزدلم تو یاس گلی هستی.!!! خداروشکر خوشحال شدم برات... دلم تنگ شده برای دوستای قدیم

💖
عزیزدلم تو یاس گلی هستی.!!! خداروشکر خوشحال شدم برات... دلم تنگ شده برای دوستای قدیم

فک کنم یاس گلی یکی دیگه بود!! نمی‌دونم شایدم خودمم😂🥴..من یاسی بودم...اما شما رو یادمه .پیش ایزدی رفتی بچه دار شدی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز