2789
عنوان

Abjiya ye lahze

67 بازدید | 4 پست

من تو دانشگاه دارم دارو میخونم میدونین ک

ولی ی سوال پیش اومده واسم تو فامیلاتون کسی هست ک هنگام تحصیل تو دانشگاه بتونه بورسیه خارج از کشوررو بگیره..اصلا میشه؟؟اطلاع دارین بگین لطفا

آره باید یه استاد پیدا کنی اونور

ولی ممکنه خیلی از واحدا رو قبول نکنن یا از اول بخونی

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثلا اگ کارامو بکنم میتونم از ترم بعدی تو اون کشور بخونم دیگه

نه بابا، واحدهای درسی که مثل هم نیست

سیستم آموزشی ایران کلا متفاوته هر جایی حتی مدرکتو قبول نمیکنه چه برسه نصفه شو ادامه بدی

کلا باید یا خیلی هزینه کنی یا پارتی داشته باشی غیر این بعید میدونم حتی بشه بورسیه گرفت ما تحریمیم هر استادی با ایرانیا کار نمیکنه چون برای کار و ویزا و پروژه به مشکل ممکنه بخوره

آدمها فکر می‌کنند اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند؛ شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه چیز را از نو بسازند، محکم و بی نقص!   اما حقیقت ندارد..    اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدمِ ساختن بودیم، از همین جای زندگی مان به بعد را می‌ساختیم!   "آنتوان دوسنت اگزوپری"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792