2777
2789
عنوان

جهاز...

571 بازدید | 44 پست

من ١٨ سالمه ديگه اينو همه ميدوننا برا بار سيصدوم


من عقدم و خانواده شوهرم شهرستان و شوهرم برا كارش يك خونه اينجا گرفته كه بهضي وقت ها اونجاييم و اينا

فردا ميخوايم وسيله هام ببريم توش

دلم برا اتاقم و خونمون تنگ ميشه...

خيلي نگرانم اصلا خوابم نميبره...

يعني حس ميكنم نكنه دلم برا اتاقم تنگ شه حسرت بمونه

با اينكه خيلي شوهرم دوس دارم 

قضاوت فقط کار خداست...

عزیزدلم ایشالله که خوشبخت بشی...این چیز نگران کننده ای نیست چون که هممون دلمون واسه خونه بابامون و خاطراتش تنگ میشه و این عادیه

به هیچ چیز در دنیا مغرور نمیشوم جز بودن در قلب تو همسر مهربونم❤️❤️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حب عزیزم ازدواج کردی دیگه مثه همه....کم کم یادت میره

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.
حالا سنتو چرا گفتی :| حمله میشه

سن قانونیو رد کرده دیگه تو سلیقم نیس ولی عیب نداره که😁

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.
عزیزدلم ایشالله که خوشبخت بشی...این چیز نگران کننده ای نیست چون که هممون دلمون واسه خونه بابامون و خ ...

اما من خيلي دوست داشتم برم خونه خودم

دارم پسيمون ميشم

ميگم برم فقط بزارم برگردم خونه بابام؟

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز