2777
2789
عنوان

جهاز...

571 بازدید | 44 پست

من ١٨ سالمه ديگه اينو همه ميدوننا برا بار سيصدوم


من عقدم و خانواده شوهرم شهرستان و شوهرم برا كارش يك خونه اينجا گرفته كه بهضي وقت ها اونجاييم و اينا

فردا ميخوايم وسيله هام ببريم توش

دلم برا اتاقم و خونمون تنگ ميشه...

خيلي نگرانم اصلا خوابم نميبره...

يعني حس ميكنم نكنه دلم برا اتاقم تنگ شه حسرت بمونه

با اينكه خيلي شوهرم دوس دارم 

قضاوت فقط کار خداست...

عزیزدلم ایشالله که خوشبخت بشی...این چیز نگران کننده ای نیست چون که هممون دلمون واسه خونه بابامون و خاطراتش تنگ میشه و این عادیه

به هیچ چیز در دنیا مغرور نمیشوم جز بودن در قلب تو همسر مهربونم❤️❤️❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حب عزیزم ازدواج کردی دیگه مثه همه....کم کم یادت میره

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.
حالا سنتو چرا گفتی :| حمله میشه

سن قانونیو رد کرده دیگه تو سلیقم نیس ولی عیب نداره که😁

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.
عزیزدلم ایشالله که خوشبخت بشی...این چیز نگران کننده ای نیست چون که هممون دلمون واسه خونه بابامون و خ ...

اما من خيلي دوست داشتم برم خونه خودم

دارم پسيمون ميشم

ميگم برم فقط بزارم برگردم خونه بابام؟

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز