2777
2789
عنوان

حسم به همسرم

614 بازدید | 30 پست

خودتون قضاوت کنید

چندوقت پیش خانواده همسرم مهمانمان بودن خواهرهمسرم میگفت برو بگو فلانی (یه اسم مسخره) رو دیدم بچه ها بخندن بعد هی میگفت زنت چه زرنگه فلانیو دیده منم آخرش ب شوهرم گفتم این کیه مادرشوهرم رنگش عوض شد چشم غره رفت به خواهرشوعرم بعداینکه رفتن بهش گیر دادم این کیه گفت اصلا این اسم مال عهد تیرکمونه بخدا من دوست دختر نداشتم و... اینا ب کنار دیروز میگه شنیدم شوهردخترخالم تو خونه غر میزنه غلط کرده ببینمش میزنمش منم هیچ واکنشی نشون ندادم هر چی بگم عصبی میشه و کار ب جاهای باریک میکشه به نظر شما به همسر من ربطی داره؟ حالا خودش اخلاقش خوب نیست که هیچ پولم نداره بعد شوهر دخترخالش میلیاردره و خوشگله با برادرش هم باجناقه والا این دوتا برادر تو فامیل اینا نمونه ان بعدشم به نظر من زندگی هر کی به خودش ربط داره پدر و برادر هم داره دخترخالهه

اینم بگم اینا همه باعث سردی من نسبت به همسرم شدن اینکه بخواد روی دخترخالش غیرت دلشته باشه ملا نسبت بهش بی تفاوت شدم دیر بیاد خونه بش زنگ نمیزنم اصلا حال و روزش برام مهم نیست سرد سرد شدم

پسرم همه دنیام 😘💋💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس چرا من فهمیدم ؟  

میگه خواهرشوهرش اسم یه دختریو میاورده که این فکر کنه دوست دختر شوهرش بوده قبلا و اینکه شوهرش نسبت به دخترخالش حساسیت نشون داده و اینم کلا از شوهرش سرد شده بخاطر این حرفا

قلبت را به خدا بسپار وقتی میدانی بدون حکمت او برگی از درختی نمی افتد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792