2777
2789
عنوان

کمک ک ک

186 بازدید | 22 پست

خواهش میکنم یکی کمکم کنه.من ازمایش خونم منفی بود برا بارداری بتا یک بود ولی علایم حاملگی داشتم و هیچ لکه بنی یا سقطی نداشتم.کسی بوده مث من باشه تو رو خداااااا. من انتقال جنین داشتم چهاردهم

تعداد رای : 3
نظرسنجی
۱
2
66%
۱۲
1
33%

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پریودت عقب افتاده؟

یه زمان خیلی از رنگ عوض کردن آدما غصه می‌خوردم  ولی امروز فقط بهشون می‌خندم. دیدم که پول فایده نداشت، شهرت کافی نبود، دیدم موفقیت‌های پر‌سر و صدا هم عمری داره و فقط شخصیتته که می‌مونه برات.  می‌خندم به تصورات خودم، که هربار از نگاه من چقدر اون آدمها بزرگ‌ به نظر می‌رسیدن و تهش مثل یک حباب به اشاره ای از روزگار، تموم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عذاب وجدان

sfedbarfi | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792