2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اهان پس فردا برم تا خیالم راحت شه ۴ روز میشه فردا از اون ۴۵۳

اگه لازم بود دکترت میگفت، بعدم باید تیتر بتا بدی

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
انقدر آزمایش و سونو داری تا آخر که ول کن سرچ کردنو، به دکترت اعتماد کن،گناه داره نی نیت، استرس براش ...

وای ای جونم خدا حافظش باشههه عزیزم زایمان راحتی داشته باشی مرسی از حرفای خوبت

نه گفت مثبته ولی زوده نمیشه چیزی دید 

آره برای سونو خیلی زوده هنوز

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
وای ای جونم خدا حافظش باشههه عزیزم زایمان راحتی داشته باشی مرسی از حرفای خوبت

توهم همینطور به سلامت نی نی بیاد بغلت.

راستی جواب آزمایش های هر آزمایشگاه فرق داره باید با معیار همون آزمایشگاه بسنجی، اگر دلت خواست آزمایش تیتر بدی حتما همین آزمایشگاهی که رفتی برو

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
توهم همینطور به سلامت نی نی بیاد بغلت. راستی جواب آزمایش های هر آزمایشگاه فرق داره باید با معیار هم ...

اره عریزم بار اول رفتم تبریز بودم ۲۶۷ بود بعد دوروز اومدم شهر خودم دادم ۴۵۳ شد واسه همین یکم دل نگران

اره عریزم بار اول رفتم تبریز بودم ۲۶۷ بود بعد دوروز اومدم شهر خودم دادم ۴۵۳ شد واسه همین یکم دل نگرا ...

خب تقریبا تو دو روز دو برابر شده دیگه، نگران نباش اصلا

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
استارتر مبارکهههههه😍😍  علائم داشتی ؟

نه الانم هیچ علایم ندارم فقط گاهی واژن تیر میکشید اونم دیگه نیس یکمم کمر درد اونم دیگه ندارم فقط نوک سینم حساسه

رنج هاشون فرق داره اره؟

برو ببین جلوش زده

ولی آره معمولا فرق داره

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792