الان به دوستم زنگ زدم اون گفت سنجش رو تو شهر های بزرگ انجام میدن گفت از طرف اداره به ما چیزی نگفتن واسه سنجش ...ولی یه سوالایی رو برام فرستاد گف ازاینا میپرسن
الان به دوستم زنگ زدم اون گفت سنجش رو تو شهر های بزرگ انجام میدن گفت از طرف اداره به ما چیزی نگفتن و ...
خانوم.خواهشا اون سوالها رو اینجا نزارید.وااا چرا اینجوری میکنید این یه جور ظلم هست به بچهها.خب یعنی چی آخه دو تا سوال میکنن هوش بچه رو بسنجن دیگه.ما اونجا سوگند نامه امضا کردیم که جایی سوالها رو نگیم.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نمیدونستم ولی تقلب هیچ فایده نداری زن داییم مدیر مدرسه دخترم هست میتونم ازش بخوام سوالا رو بهم پیدا کنه حتی ازش نپرسیدم چی میپرسن چون واقعا یه سنجش نیاز هست
شرک خانوم من شما رو از قبل میشناسم تو تاپیک زنی که خرج نداره...شما خانم منطقی هستید.پس دخترتون رو خوب بار آوردید اصلا نگران نباشید مسائل روزمره رو میپرسن به نسبت ها کاری ندارن اگر از اتاق آمادگی تحصیلی بیرون اومد فرزندتون از اون خانم بپرسی بهتون میگن بچه چه جوری بود من مطمئن هستم میگن خوبه.