2777
2789
الان به دوستم زنگ زدم اون گفت سنجش رو تو شهر های بزرگ انجام میدن گفت از طرف اداره به ما چیزی نگفتن و ...

خانوم.خواهشا اون سوالها رو اینجا نزارید.وااا چرا اینجوری میکنید این یه جور ظلم هست به بچه‌ها.خب یعنی چی آخه دو تا سوال میکنن هوش بچه رو بسنجن دیگه.ما اونجا سوگند نامه امضا کردیم که جایی سوالها رو نگیم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از خانمها خواهش میکنم به هیچ وجه دنبال سوالها نباشید به ضرر فرزند خودتون هست.


سوالا که مشترک نیست اگه سوالی هم میپرسیم فقط میخوایم با کل موضوع اشنا بشیم فقط همین عزیزم

از خانمها خواهش میکنم به هیچ وجه دنبال سوالها نباشید به ضرر فرزند خودتون هست.


دخترم رابطه ها فامیل رو خوب نمیدونه مثل برادر و خواهر این مطالب رو چطوری یادش بدم

مشترک هست سراسر کشور.



نمیدونستم ولی تقلب هیچ فایده نداری زن داییم  مدیر مدرسه دخترم هست میتونم ازش بخوام سوالا رو بهم پیدا کنه حتی ازش نپرسیدم چی میپرسن چون واقعا یه سنجش نیاز هست

شرک خانوم من شما رو از قبل میشناسم تو تاپیک زنی که خرج نداره...شما خانم منطقی هستید.پس دخترتون رو خوب بار آوردید اصلا نگران نباشید مسائل روزمره رو میپرسن به نسبت ها کاری ندارن اگر از اتاق آمادگی تحصیلی بیرون اومد فرزندتون از اون خانم بپرسی بهتون میگن بچه چه جوری بود من مطمئن هستم میگن خوبه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز