2777
2789
عنوان

دیشب شوهرم گفت😕

3322 بازدید | 139 پست

گفت آدم زن بگیره دوران عقد و نامزدی  راه دور خوبه ک بعد مدت طولانی ببینیش دلت براش پر پر بشه و شور و ذوق داشته باشی بری جاش آخه ما هرشب کنار همیم.خیلی ناراحت شدم بهم برخورد😕 بنظرتون من بی جنبه ام یا حرفش خوب نبود

نی نیم بدنیا اومد😍 خداروهزارمرتبه شکر. برا سلامتیش میشه صلوات بفرستین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب توام یه ماه نزار ببینتت 😞

فرشته کوچولوی من  عزیزتر از جانم منو ببخش که به خاطر خودخواهی های خودم وچشیدن طعم مادری تورا به این دنیای پست وکثیف ونالایق بدنیا می آورم منو ببخش ! آخه به بودنت احتیاج داشتم مامان بشه فدای تک تک تار و پودت   

خب نظرش اینه چرا هرشب باهمید؟هفته ای ی شب یا دوشب هم کفایت میکنه برا دوران عقد.اما من یودم درجوابش میگفتم برا مردی که فقط وقتی دوره شور و ذوق داره همون بهتر تا آخر عمرتو عقد باشه چون همون راه دورم بلاخره میرن زیر ی سقفو برا مرده عادی میشه

خدایا ممنونم بهم بچه های سالم دادی خدای خوبم مرسی که مث همیشه چشمتو رو تمامممم بدی هام بستی و خواستمو برآورده کردی...من دیگه فقط مامان پریا نیستم من الان مامان پریا و علی هستم❤❤❤

هی میخوام محلش ندم توجه نکنم به نیازاش دل وامونده ام مگه میذاره😕 طاقت نمیارم سریع میرم بغلش

نی نیم بدنیا اومد😍 خداروهزارمرتبه شکر. برا سلامتیش میشه صلوات بفرستین؟
بگم از کجا فهمیدم؟    

چیووو

فرشته کوچولوی من  عزیزتر از جانم منو ببخش که به خاطر خودخواهی های خودم وچشیدن طعم مادری تورا به این دنیای پست وکثیف ونالایق بدنیا می آورم منو ببخش ! آخه به بودنت احتیاج داشتم مامان بشه فدای تک تک تار و پودت   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792