2777
2789
عنوان

فرزند سوم

| مشاهده متن کامل بحث + 939 بازدید | 98 پست
خانوما چراهمتون گیردادیدبه استارتر؟ لطفا هم ذات پنداری نکنید والا منم ازخانومهایی که دیگه بچه نمیخ ...

اخه   من اصلا  بهش چیزی نگفتم  فقط گفتم اگه نگران نگهداریشون هستی من کمکت میکنم همین نه گفتم نگه دار نه سقط کن....اما این بارداری دوم ناخاستست قبلی رو هم سقط کرد اگه بلایی سر خودش بیاد چی   هنوز جوونه سنی  نداره من تو تاپیکم فقط گفتم   داره سقط میکنه   نکنه بچه طوریش بشه با نقص به دنیا بیاد همه توپیدن که تو فضولیو داری دخالت میکنی    میدونی  یه عده مطلب و نمیگیرن فقط میخان  عقده هاشونو خالی کنن

حتی بدی هات بخشیدنی بود💔
به نظرم همینش عجیبه  بیشتر می خواد مطمئن بشه که می تونه بعد تولد این بچه اونو بندازه تو دامن ش ...

اینکه تجربه سقط داره و سنش هم کم نیست 

به نظر میرسه روشش برای این کار خیلی ابتدایی و بیشتر برای ترسوندن دیگرانه 

 امام حسن علیه السلام: کسانی که صاحب فرزند نمی شوندزیاد ذکر استغفار را بگویند، ان شاء الله خداوند آنها را صاحب اولاد خواهد کرد(مصباح کفعمی حاشیه ص58). خدایا شکرت. به تو می سپارمش. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم همینش عجیبه  بیشتر می خواد مطمئن بشه که می تونه بعد تولد این بچه اونو بندازه تو دامن ش ...

ما  فقط گفتیم   نکن  به خودت ضرر نرسون دیگه دخالت نکردیم  هیچکس  نگفت باید نگهش داری جز مادر خودش  که گفت اگه بندازی دیگه  پامو نمیزارم تو خونت  اون دوتا بچه شوهم که میخاست بازم ما نگه  داشتیم میدونه  که نگهشون میداریم  نمیدونم چرا همه ندونسته میگن که  من  دارم دخالت میکنم تو کارشون  

حتی بدی هات بخشیدنی بود💔
حرف ما هم همینه راهنمایی کن دخالت نکن تمام شد رفت

شما که حرفت همینه باید  درست میخوندی  و میفهمیدی من  حتی راهنمایی هم نکردم   اصلا به خودش هم چیزی نگفتم  من اومدم اینجا   درددل کنم   شما عجله داری زود جواب بدی و بگی  خواهر شوهرا بدن عب نداره  اما  منطق و وجدانتم   به کار بگیر   ببین من کجا دخالت کردم   

حتی بدی هات بخشیدنی بود💔
ما  فقط گفتیم   نکن  به خودت ضرر نرسون دیگه دخالت نکردیم  هیچکس  نگفت باید ...

نگاه کن من سقط داشتم عمدی هم نه خودش سقط شد 

زایمان هم داشتم 

ولی اون قدری که بدن تو سقط تحلیل میره تو زایمان نمیره برای من این طور بود 

یعنی به نظرم تجربه زایمان راحت تر از سقطه برای یک زن 

مادربزرگها میگن 10 تا بزا یکی سقط نکن 

حالا اینکه یه زن تجربه سقط داشته باشه بعد سهل انگاری کنه و بعد دوباره بخواد اونو تجربه کنه برام عجیبه  

 امام حسن علیه السلام: کسانی که صاحب فرزند نمی شوندزیاد ذکر استغفار را بگویند، ان شاء الله خداوند آنها را صاحب اولاد خواهد کرد(مصباح کفعمی حاشیه ص58). خدایا شکرت. به تو می سپارمش. 
حرف ما هم همینه راهنمایی کن دخالت نکن تمام شد رفت

اگه  اینطور بخایم فک کنیم  الان باید بگم شماهم دخالت میکنی     که منطقیش اینکه نه  دخالت نیست.


حتی بدی هات بخشیدنی بود💔

ان شاء الله هر چی خیره براشون پیش بیاد 

 امام حسن علیه السلام: کسانی که صاحب فرزند نمی شوندزیاد ذکر استغفار را بگویند، ان شاء الله خداوند آنها را صاحب اولاد خواهد کرد(مصباح کفعمی حاشیه ص58). خدایا شکرت. به تو می سپارمش. 
نگاه کن من سقط داشتم عمدی هم نه خودش سقط شد  زایمان هم داشتم  ولی اون قدری که بدن تو سقط ...

خوددم سقط داشتم واقعا سخته   منم نمیفهمم   اخه نمیخاد یه روش بهتر پیدا  کنه   نمیشه هی حامله بشه نخاد سقط کنه  تا الان 4 بار اتاق عمل رفته  شکمش همش جای بخیست  من بد نمیگم که ولی باور کن حتی به خودشم نگفتم  جلوگیدتو محکم کن اصلا روم نمیشه بگم  این حرفارو  ازم بزرگتره   فقط گفتم   من برا نگهداری بچه کمکت میکنم  همین 

حتی بدی هات بخشیدنی بود💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز