2789
عنوان

بارداری

120 بازدید | 15 پست

خانما من پس فردا موعد پریودمه درد سینم با نوکشون دیگه تموم شده بنظرتون این ماه هم باردار نیستم؟کسی تجربه داشته؟ 

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من امروز موعدمه و درد پری دارم شدید  تیروییید کم کارم و میدونم باردار نیستم چون تازه ۲۰ روزه د ...

انشالله که باشی عزیزم

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
علائم پری و.حاملگی تقریبا شبیع همه 

اخه درد سینم کامل خوب شد

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام

ان شاءالله ک بارداری عزیزم، صبر کن چند روز ديگه دوباره یزن، ان شاءالله ک باردار باشی و پریود نشی

صلوات میفرستم برات ان شاءالله حاجتتو میگیری

یـک عمـــر اگـر روزه بگیریـم و بگیریـد و بگیرنـد...همتـا نشـود بـا عطـش خشـک دهـان علی اصغـر...
ان شالله تو هم باشی  ولی کم کاره تیروویییدم میدونم نیس و پری الان مباد سراغم

مطمعن باش این ماه نشی ماه دیگه حتما میشی اخه قرص تیروئید زود اثرشو میذاره

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
ان شاءالله ک بارداری عزیزم، صبر کن چند روز ديگه دوباره یزن، ان شاءالله ک باردار باشی و پریود نشی صل ...

ممنونم عزیزم 

خیلی نگرانم فیبروم دارم دکتر هم گف زود باید باردار شی الانم میشه ماه چهار اقدام البته این ماه کلومیفن هم خوردم

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
وای خداکنه.... من عدمم ۹.۳ بود 

میشی عزیزم اصلا نگران نباش تیروئید که اصلا چیزی نیس بخای بخاطرش نگران بشی

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
ممنووون اگه بارداربودی خبرم کن حتماااااااااعزیز دلم

حتما عزیزم توم اگه بودی خبری بده

"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792