2777
2789
عنوان

شوهر بد

404 بازدید | 23 پست

خیلی دلم گرفته خیلی شوهرم سر این ک من یه بچه میخوام مسخرم میکنه ب ذوق و شوقاي من توهین کرد میگه همش فکر اینی چن تا خط بیفته ...دلم شکسته...الانم راحت خوابیده ...نمیدونم چیکار کنم ...

خدایا شکرت ....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم مردا همشون بی احساسن!
اونایی هم ک میگن وای همسر من اینجوری نیست،مردشون داره براشون فیلم بازی میکنه!
خدا نکنه مرد سرما بخوره،انگار ایدز داره.حالا زن هرچیش بشه مهم نیست از دیدشون

سلام خانمی چرا اشتباه فکر می کنی شوهرت تو رو دوست داره ودلیل مسخرش اینه که تو منصرف بشی آخه آقایون دلشون می خواد باخانم هاشون یه مدت خوش بگذرونن ووجود بچه رو اول زندگی مزاحم میدونن

خب چرا دلت شکست؟حتما اینقد حرف بارداری رو زدی خسته شده دیگه

شاید میخواسته تو رو از استرس و فکر بچه خلاص کنه

اونایی که شوهراشون هر بار میفهمنن زنشون حامله نیست شروع میکنن به لجبازی گیر دادن چی باید بگن

خدایا فرزندم رو سالم و صالح و زیبا قرار بده

سلام خانمی چرا اشتباه فکر می کنی شوهرت تو رو دوست داره ودلیل مسخرش اینه که تو منصرف بشی آخه آقایون دلشون می خواد باخانم هاشون یه مدت خوش بگذرونن ووجود بچه رو اول زندگی مزاحم میدونن 

میگه فک کرده حاملگی ب این راحتياس همش تست ميخره😖😖😖

خب شما هم بیخیال باش و اهمیت نده . هروقت پریودیت عقب افتاد برو ازمایش . تو چرا خودتو اذیت میکنی. 

اگه شوهرت مثل بقیه مروا بهت سرکوفت میزد و همش بهت استرس میداد بهتر بود ؟

ولش کن بیخیال خودتو اذیت نکن مردا همشون بلدن تو ذوق ادم بزنن توام مثل اون بگیر بخواب ب حرفاش توجه نک ...

همیشه تو دعوا راحت ميخوابه ولی من باید تا صبح گریه کنم 

خدایا شکرت ....
همیشه تو دعوا راحت ميخوابه ولی من باید تا صبح گریه کنم 

اشتباه عزیزم گریه نکن توهم ریلکس باش برو کنارش انگار نه انگار قهری اون دوست نداره محبتت تقسیم شه مردا خیلی به محبت نیاز دارن

خب شما هم بیخیال باش و اهمیت نده . هروقت پریودیت عقب افتاد برو ازمایش . تو چرا خودتو اذیت میکنی.&nbs ...

آخه دوروز عقب انداختم تست زدم منفی بود یه حاله خيييييلي کمرنگ اگه زیاد توجه میکردی بود حتی خودشم دید میگم پول بده بزم ازمايش خيالم راحت شه میگه نه باشه یه ماه دیگه اعصابمو خورد میکنه  

خدایا شکرت ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام خوبین

ستارهst | 1 ثانیه پیش

خدایاااا

abcdbcda | 54 ثانیه پیش
2791
2779
2792