2777
2789
عنوان

کمک

96 بازدید | 11 پست

سلام راهنماییم کنین 

۱.اگر روی ماشین یه خط کوچولو بی افته خیلی ناراحت میشم 

۲.پول سخته برام خرج کنم حتی برای خوردن

لطفا نخندید از این وضعیت دارم اذیت میشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرمن ى خط رو ماشينش بيوفته حتى خيلى كوچولو سريع ميفروشش تا الان ٧تا ماشين عوض كرده 

٢تاپرايد ٣تا ٤٠٥ يدونه سمندال ايكس يدونه سورن 

الانم بدون ماشين نشستيم تو خونه كلا تو ٨سال ١٨تا ماشين عوض كرده ميدونم غير قابل باوره ولى واقعا اينجوريه 

براى مامان شدنم ى صلوات ميفرستيدلطفاخواهش ميكنم🙏🏻🙏🏻☺️

پس من تنها اینجوری نیستم این عادیه

بنظرم‌ارزش نداره ماشین هرچی بهش بررسی باز یه خطی می‌بینی‌که خبر نداری دیروز‌بارربند گذاشتم‌ کنار ماشین به همکارم گفتم وایستاد بهم کمک بده یه لحظه من میرم و میام موقعی که برگشتم باربند رو بدون اینکه چیزی زیر پایه هاش بگذاره گذاشته روی سقف ماشین نگاه کردم دیدم چندتا خط انداخته الان اعصابم بهم ریخته

خب رو ماشین خط بیوفته آره شوهرمنم ناراحت میشه... ولی واسه خورد و خوراک خرج نکنه مرد خسیسه خسی ...

منم هم میدونم خساسته ولی من خودم‌فکر میکنم نه خونه ی دارم نه لوازم کامل خونه میخوام بیشتر پس انداز کنم با این گرونی

خیر دوتا بچه دارم

خدا حفظشون کنه..

خودتونم میدونید خرج نکردن واسه خورد و خوراک خساسته پس چرا اینکارو میکنید؟

بله تو این اوضاع گرونی با دوتا بچه سخته واقعا ولی 

به نظر خودتون جمع کردن پول به ازای ناراحت کردن و خدایی نکرده دل شکستن بچه هاتون ارزش داره؟

پسرم قلب منه❤️دخترم نفسمه🩷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز