2789
عنوان

وزن کودک

| مشاهده متن کامل بحث + 303 بازدید | 45 پست

تازه 12 روز بستری بود

شد 2700

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا بچه ها رو اصلا نباید برد بهداشت پیش دکتر خودش که.میبرم.میگه.همه چیش خوبه یکی دیگشونم میگفت ق ...

نه فقط حرف دکتر رو گوش کن منم فقط واس واکسنش میبرم

فقط 21 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

و منم بالاخره دختر دار شدم خدابا بچه هامو به خودت سپردم هر ۳ تاشونو❤️🌸

ببخشید ولی زیاده وزنش اگه میتونی شیرخشکشو کم کن یا پاستوریزه بده همینطوری که وزن کم خوب نیست زیادشم ...

شیر کم.میخوره خودش جدیدنا

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
بله بیومیل میخوره

همون دیگه بیومیل یکمم شیرینه احتمالن به خاطر شیرشه .ولی میتونی بیشتر غذا بدی بهش .شیرشو کم کنی درس میشه.دختر من به شدت بد غذاست ولی هرطورشده میدم بهش تازگیا شبا هم شیر نمیخواد تا صب ولی پنج بار تاشب میخوره و سه وعده غذا

دل، دلای نوجوووووونی❤❤عشق اول صاف و ساده،کوچه پس کووووووچه ی شهروووو گز کنیم پای پیااده😑
نه فقط حرف دکتر رو گوش کن منم فقط واس واکسنش میبرم

منم هم همینطور

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
همون دیگه بیومیل یکمم شیرینه احتمالن به خاطر شیرشه .ولی میتونی بیشتر غذا بدی بهش .شیرشو کم کنی درس م ...

شیر کم.میخوره

غذا میخوره ولی مث همه ی بچه ها

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
ماشا الله .منم چند روز پیش پسرم و بردم دعوام کردن چهار سالشه اما۱۴/۲۰۰بود🤔

کم.نیست؟

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

توی خونواده همسرم همه ی بچه ها تپلن

بعد لاغر میشن

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

چرا خیلی کمه رو نمودار خیلی پایینه واسه همین گفت یه ماه دیگه بیاد البته پسرم فعالیتش خیلی زیاده  خیلی هم حرص میخوره.اما قدش خوب بود من خودم کلاس اول دبستان ۱۷کیلو بودم اما الان چاق شدم

من خدا را دارم😌
چرا خیلی کمه رو نمودار خیلی پایینه واسه همین گفت یه ماه دیگه بیاد البته پسرم فعالیتش خیلی زیاده &nbs ...

مکملی چیزی واسش ننوشت؟

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

شاید مال شیر مادره

خیلیا شیرشون ابکیه

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز