سلام دوستان من چند ماه دیگه عقدمه نامزدم میگه بهتره الان برات سرویس طلا بخرم چون ممکنه بعدا گرونتر هم بشه ولی من بهش میگم ک شاید ارزون شد .بنظرتون چیکار کنیم تو این اوضاع گرونی بخریم یا بنظرتون ارزون میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای کاش ارزون میشد یه کم حداقل می اومد رو صدو هفتاد واینا منم یه تکپوش با یه سرویس میخریدم.اونوقت که طلا ارزون بود پول نداشتیم حالا که پول داریم طلا گرونه.کاش بیاد پایین
واسه مردی بمیر که برات😇 عابربانکشو دربیاره بچپونه تو کیفت😄💳 😎 تب کنه که چی بشه😏😏 برات نون و آب میشه😲😲 یه کم واقع بین باش😜😜
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.