وقتی گرسنش باشه یه چیز خیلی کوچیکم میاونه عصبیش کنه 😅 اما وقت یتو حالت عادی عصبی شه سریع هم یادش میره انگار ن انگار ک تا یه دیقه قبل عصبی بوده
بعضی وقتام لج میکنه رو یه چیز کوچیک(مثلا کانال تلویزیون😐 اگ منم لج کنم هیچ جوره کوتاه نمیاد ولی وقتی سکوت کنم همون یک من گفتمو عملی میکنه)
بقیه اخلاقش خوبه خداروشکر