2777
2789
عنوان

دورهم باشیم

192 بازدید | 36 پست

بچه هابیاین هرکسی بهترین اخلاق وبدترین اخلاق شوهرشوبگه اینجا 

اخلاق خوب شوهرخودم اینه که درزمان صلح وصفا خیلی مهربون ودست ودلبازه وهواداره

اخلاق بدشم اینه که یخورده خاله زنکه و به شدت به خانوادش وابستس وموقع دعوابشدت بددهن وبداخلاق 

بارانم تمام دنیامییییییبی  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستم داره مهربونه اوم دیگه باوفاست خسیس نیست حال بدشم اینکه بعضی وقتا 😦ب هرکی اس میده یا زنگ میزن ...

یعنی به کی اس میده پاک میکنه؟


بارانم تمام دنیامییییییبی  

اخلاق خوبش زیاده مهربون ـ چشم پاک ـ صادق ـ دست ودلباز و دعوا نمیکنه باهام  اخلاقش کلا عالی

واخلاق بدی ک اذیتم کنه نداره خداروشکر چیزای خیلی کوچیکه

آره عزیــزم 😏 حــق بــا  توعـــه 👎   

وقتی گرسنش باشه یه چیز خیلی کوچیکم میاونه عصبیش کنه 😅 اما وقت یتو حالت عادی عصبی شه سریع هم یادش میره انگار ن انگار ک تا یه دیقه قبل عصبی بوده

بعضی وقتام لج میکنه رو یه چیز کوچیک(مثلا کانال تلویزیون😐 اگ منم لج کنم هیچ جوره کوتاه نمیاد ولی وقتی سکوت کنم همون یک من گفتمو عملی میکنه)

بقیه اخلاقش خوبه خداروشکر 

خب شایدچیزایی هس که مردونس  این که اخلاق بدنمیشه    

🤣🤣🤣نمیدونم شاید ولی از اون موقع ک باردار شدم خیلی حساس شدم کاریم نمیکنه ها ولی حس میکنم 😂😂😂داره ی کاری میکنه

🤣🤣🤣نمیدونم شاید ولی از اون موقع ک باردار شدم خیلی حساس شدم کاریم نمیکنه ها ولی حس میکنم 😂😂😂دار ...

عزیزم بخاطربارداریته ک حساس شدی 

بارانم تمام دنیامییییییبی  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز